غایبان نخستین تمرین استقلال!

حمیدرضا رجبی، مهدی هاشمی‌نسب و کیانوش رحمتی، سه دستیار جواد نکونام، در نخستین تمرین استقلال برای آغاز فصل جدید حضور نداشتند.

به گزارش جهان مانا ، طلسم آغاز تمرینات استقلال برای فصل جدید، شکسته شد و آبی پوشان با حضور در کمپ مرحوم ناصر حجازی، برای لیگ بیست و چهارم استارت زدند که البته این شروع، بسیار کم رنگ و با غایبان بزرگ و متعددی بود که شاید مهم ترین آنها، دستیاران نکونام باشند.

سرمربی آبی ها پیش از این دو تاریخ را برای شروع تمرینات اعلام کرده بود که هر دو بار و به دلیل تعداد کم نفرات، این موضوع منتفی شد تا بالاخره و به هر نحوی که بود، امروز تعداد 9 بازیکن راهی کمپ حجازی شدند ولی خبری از دستیاران نکونام در این تمرین نبود.

تمرین آبی پوشان در شرایطی پیگیری شد که مهدی هاشمی نسب، حمیدرضا رجبی و کیانوش رحمتی، سه دستیار جواد نکونام، در این تمرین غایب بودند که باعث شد برخی شایعات درباره وضعیت حضور آنها در تیم به وجود بیاید.

این سه مربی در فصل گذشته نقش مهمی در کادر فنی نکونام داشتند و با همکاری نزدیک خود، به موفقیت‌های تیم کمک کردند. عدم حضور آنها در تمرین امروز، گمانه‌زنی‌هایی را درباره دلایل غیبتشان به همراه داشت که طبق پیگیری‌ها، مشخص شد آنها قراردادی با تیم ندارند.

رجبی و رحمتی که همزمان با برگزاری تمرین استقلال، بجای حضور در کمپ ناصر حجازی، راهی ساختمان باشگاه شده بودند، اعلام کردند که به دلیل نداشتن قرارداد با باشگاه، راهی محل تمرین نشده‌اند و منتظر تعیین تکلیف نهایی خود هستند.

البته در این میان خبری از هاشمی نسب نبود و مربی فصل گذشته آبی ها که از محبوبیت و مقبولیت خاصی نزد هواداران برخوردار است، نه در کمپ حجازی حضور داشت و نه راهی ساختمان باشگاه شده بود تا ابهامات درباره کادرفنی و دستیاران نکونام افزایش یابد.

باید دید که آیا هاشمی نسب، رجبی و رحمتی در روزهای آینده به تمرینات باز خواهند گشت و همچنان به عنوان دستیاران نکونام به تیم کمک می کنند یا خیر. حضور کادر فنی قدرتمند و با دانش در کنار نکونام، برای حفظ هماهنگی و تقویت تیم در فصل جدید بسیار حیاتی است و هواداران استقلال امیدوارند که هر چه زودتر این مسئله حل شود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار