مرادمند ؛ در یک قدمی پرسپولیس ! + عکس

محمدحسین مرادمند در اقدامی عجیب، تمامی پست‌هایش با لباس استقلال را آرشیو کرد.

به گزارش جهان مانا ، به نظر می‌رسد که مدافع باتجربه استقلال به پایان کار خود در این تیم رسیده است. محمدحسین مرادمند که قراردادی با آبی‌ها ندارد، طی روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون جدایی او و پیوستنش به پرسپولیس مطرح شده بود و اکنون به نظر می‌رسد که این انتقال جنجالی، در آستانه رخ دادن است.

مرادمند که یکی از خاطره‌انگیز ولی تلخ‌ترین گل‌های دربی را به ثمر رساند، دقایقی پیش و با حرکتی معنادار، تمامی پست‌هایش با لباس استقلال را در صفحه اینستاگرامش آرشیو کرد تا شاید اینگونه پیام مهم و بزرگی برای جدایی و حضور در تیم رقیب را داده باشد.

در شرایطی که قرارداد آرمین سهرابیان با استقلال تمدید شده و ایمان سلیمی و رافائل سیلوا نیز یک فصل دیگر با آبی‌ها قرارداد دارند، نکونام خواستار جذب سامان فلاح شده و به نظر می‌رسد که خرید او نیز قطعی و نهایی باشد.

اینستاگرام محمدحسین مرادمند

با جذب فلاح و سه مدافع تخصصی دیگر و همچنین حضور روزبه چشمی، دیگر جایی برای مرادمند در ترکیب استقلال نیست و از آنجایی که پرسپولیس به دنبال جانشینی برای علی نعمتی است و حتی وضعیت تمدید قرارداد گولسیانی نیز نامشخص است، ممکن است مرادمند در قامت یک یاغی جدید، راهی تیم رقیب شود.

به هر شکل در بازار نقل و انتقالات ایران که هر اتفاقی احتمال رخ دادن دارد و در آخرین لحظات برخی بازیکنان تصمیم خود را تغییر می‌دهند، باید دید که مرادمند فصل آینده چه تیمی را برای ادامه همکاری انتخاب می‌کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
  • مهدی خوشرفتار

    به نظر من که پرسپولیس هیچگاه نظری روی مرادمند نداشته و این بازارگرمی مرادمند هم جواب نداده و باشگاه استقلال توانسته مهره‌های دفاعی خودش را کامل کنه. گزینه اول و آخر مرادمند هم فولاد هست. تو پرسپولیس هم وقتی یحیی از پدیده آمد مرادمند رو می‌خواست. مرادمند و علی نعمتی و فرشاد فرجی گزینه‌های یحیی بودند که نعمتی و فرجی تونستند بیان پرسپولیس و مرادمند هم دقیقه نود رفت استقلال. پس مرادمند بیشتر دلش با یحیی هست تا هر باشگاهی.