رکوردشکنی رامین رضاییان در صفحه استقلال + عکس

رامین رضاییان به محض ورود به استقلال شروع به رکورد شکنی کرد و فضای مجازی را تحت تاثیر خود قرار داد.

به گزارش جهان مانا، پست اینستاگرامی مشترک رامین رضاییان و باشگاه استقلال، در کمتر از 24 ساعت، رکوردشکنی کرد و به 700 هزار لایک و 6 میلیون بازدید رسید.

انتقال پر سر و صدای رامین رضاییان به جمع آبی‌پوشان، بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت. این بازیکن که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه خود دارد، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، بعد از انتقال رسمی اش به استقلال با هواداران این تیم صحبت کرد. این پست که با استقبال بی‌نظیر هواداران استقلال روبرو شد و با باشگاه استقلال به طور مشترک گذاشته شد، در کمتر از یک روز به 700 هزار لایک و 6 میلیون بازدید رسید.

این حجم از استقبال، نشان‌دهنده محبوبیت رامین رضاییان در بین هواداران استقلال و همچنین شور و اشتیاق آن‌ها برای حضور این بازیکن در ترکیب تیمشان است. 

رکوردشکنی رامین رضاییان در صفحه استقلال

علاوه بر رکوردشکنی در تعداد لایک و بازدید، پست اینستاگرامی رضاییان با سیل نظرات هواداران استقلال نیز همراه بود به طوری که هیچکدام از پست های استقلال تا به امروز تا این حد دیده نشده و ویو و لایک های دیگر پست ها نیز نزدیک این عدد نبوده است!

انتقال رامین رضاییان به استقلال، بدون شک یکی از مهم‌ترین اتفاقات نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران در فصل جاری بوده است.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار