شکایت تازه پرسپولیس از بیرانوند

بلاتکلیفی بیرانوند و پیچیدگی پرونده در کمیته تعیین وضعیت دردسرساز شده است.

به گزارش جهان مانا ، شکایت جدید پرسپولیس، پرونده بیرانوند را پیچیده‌تر کرد و احتمال دارد رسیدگی به این شکایات تا هفته آینده طول بکشد.

انتقال جنجالی علیرضا بیرانوند به تراکتور تبریز، با شکایت جدید باشگاه پرسپولیس از این تیم، وارد فاز جدیدی شد و ابهامات پیرامون این موضوع را افزایش داد.

پرسپولیس روز چهارشنبه گذشته، به طور رسمی از تراکتور به دلیل عقد قرارداد با بیرانوند به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال شکایت کرد. این در حالی است که حدود دو هفته پیش نیز سرخپوشان به دلیل فسخ یکطرفه قرارداد توسط بیرانوند، از او به این کمیته شکایت کرده بودند.

با این شکایت جدید، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال که پیش‌بینی می‌شد تا پایان هفته جاری حکم نهایی خود در خصوص این پرونده را صادر کند، طبق قوانین آئین‌نامه رسیدگی به وضعیت بازیکنان و مربیان، موظف است به صورت موازی به بررسی هر دو پرونده بپردازد.

این موضوع پیچیدگی پرونده بیرانوند را افزایش داده و احتمالاً صدور حکم نهایی را به تعویق خواهد انداخت. بدین ترتیب، تکلیف نهایی دروازه پرسپولیس و آینده بیرانوند در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و باید منتظر ماند و دید که کمیته تعیین وضعیت چه حکمی در خصوص این پرونده جنجالی صادر خواهد کرد.

 

دیدگاه