دلخوری پیشکسوت پرسپولیس از جدایی بیرانوند

پیشکسوت محجوب پرسپولیس از جدایی بیرانوند و حضور رضاییان در استقلال ناراحت شده و به این موضوع واکنش نشان داده است.

به گزارش جهان مانا، محمود خوردبین پیشکسوت و مشاور مدیر عامل پرسپولیس در خصوص جدایی بیرانوند از جمع سرخ‌ها و پیوستنش به تیم تراکتور گفت :رامین و بیرانوند بازیکنان پرسپولیس بودند یا در تیم ما سابقه بازی داشتند به همین دلیل حق پرسپولیس و هوادارانش نبود که با آنها اینگونه برخورد کنند و به تیم‌های دیگر بروند.به نظرم آنها در حق تیم پرسپولیس و هوادارانش کم لطفی کردند.

مشاور مدیر عامل پرسپولیس در رابطه با اتفاقات خوبی که در چند روز اخیر در خصوص جذب چند بازیکن جدید در باشگاه پرسپولیس رخ داده افزود:من چند وقت قبل هم گفته بودم هواداران‌مان صبور باشند چون حتما اتفاقات خوبی در فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس رخ خواهد داد.دیدیم یک مدافع خوب و یک مهاجم خوب جذب شدند.در آینده هم حتما چند بازیکن خوب دیگر به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه خواهند شد .

خوردبین همچنین گفت :فصل قبل هم خیلی‌ها زود قضاوت کردند و معتقد بودند که سپاهان خیلی بهتر و زودتر از همه تیمش را به بهترین شکل ممکن بسته است اما دیدید که در پایان ،پرسپولیس قهرمان لیگ شد . در این فصل هم باشگاه پرسپولیس با در نظر گرفتن همه جوانب بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کرده و بهترین نفرات را در پست‌ها بر اساس نیاز واقعی تیمش جذب کرده و یا در آینده اقدامات بیشتری برای بسته شدن تیم انجام خواهد شد تا تمام دغدغه های هواداران برطرف شود.

 

دیدگاه