حقیقی ، بهترین گزینه برای دروازه‌بان دومی پرسپولیس

علیرضا حقیقی در حالی که نزدیک 36 سال دارد، در سالهای اخیر گزینه‌ای شایسته برای دروازه‌بانی تیم‌های خود در لیگ برتر بوده است.

به گزارش جهان مانا، علیرضا حقیقی که کار خود در فوتبال را با پرسپولیس آغاز کرده، امیدوار است بار دیگر به تیم سابقش برگردد و این بار به‌عنوان دروازه‌بان دوم پرسپولیس فعالیت کند. این که چطور او خودش را راضی کرده تا دروازه‌بان دوم پرسپولیس باشد، دو دلیل مهم دارد.

حقیقی در آستانه رسیدن به سنین بازنشستگی است و بهترین گزینه برای او این است که کارش را در پرسپولیس تمام کند. حقیقی در صورت پیوستن به پرسپولیس می‌تواند با یک قهرمانی احتمالی جام را به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه و شاید کاپیتان بالای سر ببرد و از فوتبال خداحافظی کند.

به دنبال جدایی بیرانوند از پرسپولیس، نام دروازه‌بانانی چون محمدرضا اخباری، حامد لک و حسین پورحمیدی پیرامون دروازه سرخ‌ها مطرح شده اما در صورت بروز اشتباهی از سوی یکی از این دروازه‌بان‌ها، حقیقی که اتفاقا تفاوت فنی زیادی با این نفرات ندارد، می‌تواند گزینه جایگزینی با نفر اول تیم باشد و در صورت بی‌اشتباه بودن، چند هفته ای در دروازه پرسپولیس بایستد. همچنین دفاع پرسپولیس، دفاع قدرتمندی است و این مسئله باعث می‌شود تعداد خطرات احتمالی روی دروازه پرسپولیس کم شود.

 

دیدگاه