بختیاری‌زاده: نکونام باید قدرت اصلی باشگاه باشد

سهراب بختیاری زاده استقلال را مدعی قهرمانی در لیگ جدید دانست.

به گزارش جهان مانا، سهراب بختیاری زاده پیشکسوت باشگاه استقلال امروز در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر حاضر شد و در اجرای این مراسم شرکت کرد، او در همین مراسم گفتگویی هم با خبرنگاران انجام داد و شرایط باشگاه استقلال را بررسی کرد.

بختیاری زاده در ابتدا گفت: امیدوارم که فوتبالمان درست شود و در مسیر حرفه‌ای قرار بگیریم و این خیلی مهم است و آرزوی موفقیت برای همه تیم‌ها دارم.

او درباره شرایط استقلال گفت: استقلال سال قبل تیم قدرتمندی بود و شانس قهرمانی داشت، نکونام یک تیم متحد و جنگجو را راهی مسابقات کرد و امیدوار کرد که اگر به این تیم توجه بیشتری بشود شانس بزرگی برای قهرمانی خواهد داشت.

بختیاری زاده 4 تیم را مدعی اصلی قهرمانی خواند و گفت: با احترام به همه تیم‌ها استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور شانس بالایی برای قهرمانی خواهد داشت و نباید تیم‌هایی مانند فولاد خوزستان و ذوب آهن را هم از یاد ببریم.

او درباره شرایط نقل و انتقالاتی استقلال گفت: هر تیمی در جذب بازیکن برمی‌گردد به خواسته‌های سرمربی، ما زمانی می‌توانیم نوع فوتبال مربی را قضاوت کنیم که در مسابقات شاهد آن باشیم، همه تیم‌ها خیلی فعال بودند و به نسبت خواسته‌هایشان و اهداف‌شان خیلی خوب توانستند نیازهایشان را برطرف کنند.

بختیاری زاده در واکنش به اینکه بازیکنان اهل بوسنی بدون نظر نکونام جذب شدند گفت: سرمربی شاید نفر سوم و چهارم یک باشگاه باشد اما بدون تردید باید قدرت اصلی مجموعه باشد، سرمربی اگر احساس کند بازیکن نمی‌تواند به باشگاه کمک کند باید عذر آنها را بخواهد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار