مدیرعامل سپاهان: برای تمام حاشیه‌ها جواب داریم!

سپاهانی‌ها بعد از حضور فعال و پر سر و صدا در بازار نقل و انتقالات راهی اردوی آماده‌سازی در کشور ترکیه شده‌اند.

به گزارش جهان مانا، مدیرعامل سپاهان درباره مسائل مختلف تیم اظهاراتی مطرح کرده است.

مهدی آذربایجانی، در حاشیه اردو تدارکاتی برون‌مرزی طلایی‌پوشان در ترکیه با اشاره به مسابقات پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا، اظهار کرد:

ما دو دیدار سخت در پیش داریم که امیدوارم با پیروزی در این دو مسابقه به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا کنیم و حرف اصلی را آنجا بزنیم.

 

وی با اشاره به تمرینات آمادگی تیم فوتبال سپاهان در اردوی ترکیه ادامه داد:

 خوشبختانه با وجود فرصت کمی که داشتیم تمرینات خوبی در جریان است و بازیکنان تیم در حال رسیدن به سطح آمادگی لازم هستند.

 

آذربایجانی درباره جذب بازیکنان جدید تصریح کرد:

سهمیه ۷ بازیکن لیگ برتری ما با بازیکنانی که جذب کردیم تکمیل شده و کادر فنی اکنون به شدت مشغول بررسی گزینه‌های خارجی هستند و هر پیشنهادی مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود:

خوشبختانه از نظر بازیکنان داخلی با تلاش کادر فنی به نتیجه خوبی رسیدیم و فکر می‌کنم اگر بتوانیم همین روند را هم الان و هم در نیم‌فصل دوم در جذب بازیکنان خارجی هم داشته باشیم اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد. 

 

وی پیرامون نگرانی‌های هواداران گفت:

نگرانی و دغدغه‌های هواداران به ما منتقل می‌شود و از آن آگاهیم اما هواداران بدانند که ما لحظه‌ای درنگ نداریم چراکه برای ما ثانیه‌ها اهمیت دارند و باید در لحظه‌ها عمل کنیم؛ همانگونه که در جذب بازیکنان داخلی لحظه‌ها را درک کردیم در جذب بازیکنان خارجی نیز همین درک را داریم و تلاش می‌کنیم آن دوران باشکوه و نه‌چندان دوری که سپاهان داشت و اتفاقات خوبی که بازیکنان خارجی سپاهان رقم زدند را تکرار کنیم هرچند که کار سختی در پیش داریم. 

 

آذربایجانی با اشاره به حواشی ایجاد شده خاطر نشان کرد:

ما برای تک تک حرف‌هایی که زده شده و حواشی ایجاد شده جواب داریم، اما سعی کردیم درگیر این حواشی نشویم و تمام تمرکزمان را بر این بگذاریم که تیم خوبی ببندیم و اجازه ندهیم اتفاقات ناخوشایندی برای تیم رخ بدهد. 

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان همچنین درباره دیدار سپاهان و شباب الاهلی تاکید کرد:

تمام کادر مدیریتی، فنی و همه افراد باشگاه در تلاش هستند تا ما بتوانیم الزامات برگزاری این مسابقه را به بهترین نحو مهیا کنیم و خوشبختانه همه کارها در وقت خود در حال انجام است و آنچه که دیده می‌شود حاصل تلاشی است که صورت گرفته و کار ساده‌ای هم نبوده و به نظرم باید منتظر ماند تا نتیجه این تلاش‌ها را در مسابقه ببینیم. 

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار