بازتاب پیوستن آزمون به شباب الاهلی در امارات + عکس

روزنامه‌های معروف اماراتی به خبر پیوستن آزمون به شباب الاهلی واکنش نشان دادند.

به گزارش جهان مانا، سردار آزمون با انتقالی غیرمنتظره، تصمیم گرفت تا به دوران حضور خود در فوتبال اروپا پایان دهد و پس از توافق با شباب الاهلی، راهی فوتبال امارات خواهد شد. این انتقال به صورت رسمی و توسط باشگاه جدید آزمون اعلام شده است.

پیوستن سردار به شباب الاهلی، بازتاب زیادی میان رسانه‌های عربی منطقه داشته است. روزنامه البیان در این خصوص نوشته است:

باشگاه شباب الاهلی به طور رسمی با بازیکن ملی‌پوش ایرانی، سردار آزمون، از باشگاه بایر لورکوزن، قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا، قرارداد امضا کرده است.

سردار آزمون مراحل معاینه پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته و پس از بازگشت تیم از اردوی آماده‌سازی در اتریش به تمرینات تیم فوتبال شباب الاهلی ملحق خواهد شد.

این قرارداد یکی از مهم‌ترین نقل و انتقالات فصل جاری برای باشگاه شباب الاهلی، نایب‌قهرمان لیگ برتر امارات محسوب می‌شود، زیرا سردار آزمون یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی ایران است که در ۸۳ بازی ملی، ۵۳ گل به ثمر رسانده است. او در فصل ۲۰۲۲ از زنیت سن‌پترزبورگ به بایر لورکوزن پیوست و فصل گذشته به صورت قرضی در رم ایتالیا بازی کرد.

* روزنامه امارات الیوم نیز با اعلام این خبر نوشت:

شباب الاهلی به طور رسمی با بازیکن ایرانی سردار آزمون قرارداد امضا کرد و او از فصل آینده پیراهن "الفرسان دبی" (شوالیه‌های سرخ دبی) را به تن خواهد کرد. آزمون مراحل تست‌های پزشکی را با موفقیت گذراند و قراردادش را با شباب الاهلی امضا کرد.

آزمون ۳۲ بازی در بوندس‌لیگا، دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا و ۹ بازی در لیگ اروپا برای لورکوزن انجام داده و تنها پنج گل به ثمر رسانده است. او فصل گذشته در ۲۹ بازی برای رم سه گل زد و چهار پاس گل داد.

سردار آزمون با پیراهن علی دایی

* وبسایت عربستانی أرم نیوز نیز این خبر را منتشر کرده و نوشت:

باشگاه شباب الاهلی اعلام کرد که سردار آزمون را از بایر لورکوزن به خدمت گرفته است و پس از یک فصل قرضی در رم ایتالیا، به این تیم ملحق می‌شود.

شباب الاهلی از طریق بیانیه‌ای مختصر در صفحه رسمی خود در پلتفرم "ایکس" اعلام کرد: "شرکت فوتبال شباب الاهلی قرارداد خود را با بازیکن ملی‌پوش، سردار آزمون از بایر لورکوزن نهایی کرد."

شباب الاهلی جزئیات مالی یا مدت قرارداد را فاش نکرد.

با توجه به برنامه بازی‌ها، ممکن است سردار آزمون برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود با تیمی ایرانی روبرو شود، زیرا شباب الاهلی در تاریخ ۱۶ آگوست در مرحله مقدماتی لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان خواهد رفت.

علاوه بر این، چند صفحه معروف توییتری عربستانی که دنبال کننده‌های پرتعدادی دارند، خبر پیوستن سردار آزمون به شباب الاهلی را پوشش داده و از این انتقال شوکه شده بودند.

بازتاب پیوستن آزمون به شباب الاهلی

ضمن اینکه صفحه رسمی شبکه معروف دبی الریاضیة نیز خبر پیوستن سردار آزمون به شوالیه‌های سرخ را پوشش داد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار