دیدار دو تکنواندوکار زن ایرانی در المپیک با دو پرچم متفاوت!

در یکی از دیدارهای خاص المپیک پاریس دو تکواندوکار ایرانی، ناهید کیانی و کیمیا علیزاده، قرار است در مبارزه‌ای تکراری به‌مصاف هم بروند. این دو که زمانی با هم تمرین می‌کردند، حالا در قامت رقیب و زیر پرچم‌های متفاوت، رودرروی هم قرار می‌گیرند.

 

پس از انجام قرعه‌کشی دیروز مشخص شد که پنجشنبه ۱۸ مردادماه، در روز دوم مسابقات تکواندو نبردی تکراری میان ناهید کیانی نماینده کاروان ورزشی ایران و کیمیا علیزاده تکواندوکار کشور بلغارستان رقم خواهد خورد. این جدال یادآور خاطرات تلخ و شیرین المپیک توکیو است؛ جایی که این دو دوست صمیمی، برای اولین بار در یک رقابت رسمی مقابل هم قرار گرفتند و صحنه‌های احساسی و پر از درام را رقم زدند.

کیمیا علیزاده که در آن دوره زیر پرچم المپیک به میدان رفته بود، موفق شد ناهید کیانی را شکست دهد. اما حالا، سرنوشت بار دیگر این دو را در مقابل هم قرار داده است. کیمیا علیزاده که تابعیت ورزشی خود را به بلغارستان تغییر داده، این بار نیز با انگیزه‌ای مضاعف به میدان خواهد آمد.

این مبارزه نه تنها یک رقابت ورزشی، بلکه یک رویداد احساسی و پر از پیچیدگی است. از یک سو، دوستی این دو بانو و خاطرات مشترک‌شان، و از سوی دیگر، رقابت تنگاتنگ و تلاش برای کسب پیروزی، این مبارزه را به یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های المپیک برای ایرانیان تبدیل کرده است.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار