مدیر سابق تراکتور : الان نه، بعدا درباره دلالی در تبریز صحبت می‌کنم!

فردا یک مسابقه مهم در لیگ برتر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش جهان مانا، در فاصله یک روز تا برگزاری حساس ترین بازی نیم فصل بین تیم های تراکتور و پرسپولیس وقتی همه نگاه ها به این بازی معطوف شده مصاحبه ای با مدیر سابق و پیشکسوت باشگاه تراکتور، کاظم محمودی تدارک دیدیم.

گفتگویی کاملا صمیمانه که در ادامه آن را می خوانید؛

بازی حساس فردا از دیدگاه شما؟

اول از همه چیز سلام به شما و تشکر از تماس تان در مورد بازی. خب برای هر دو طرف بازی حساسی هست مخصوصا از بعد از عقد قرارداد و رونمایی از برخی از بازیکنان به خصوص علیرضا بیرانوند این حساسیت دو چندان شده در حالی که بازی این دو تیم از قدیم با حساسیت ویژه ای برگزار می شد و امیدوارم این حساسیت در ساق پای بازیکنان تاثیری نداشته باشد و شاهد یک بازی خیلی خوب از دو طرف باشیم که در نهایت نتیجه به نفع تیم تراکتور باشد. همانطور که می دانید بازی در تبریز هست و در حضور پرشورها این برد می تواند اتفاقات خوبی در ادامه فصل برای تیم رقم بزند.

 

نظر شما راجع به صحبت های جمشید نورشرق در مورد سه هیچ شدن بازی ها چیست؟

این صحبت ها که از برخی دوستان شنیدیم که می گفتند تمام بازی ها باید سه بر صفر بشود، جای تاسف داشت. چطور بازیکنی که حکمی‌ برایش صادر نشده از دید آن ها حق بازی کردن ندارند؟ من خیلی متشکرم از نور شرق که خیلی دقیق و منطقی این مسئله را روشن کرد ولی خب همانطور که می دانید شرایط جوری شده هرکسی به راحتی به خودش اجازه می دهد در مقام مسئول نظر بدهد! حتی بعضا بازیکنی که بازی کرده و در آخر بازی را هم واگذار کرده، اقدام به حاشیه سازی و کسب نتیجه در خارج از مستطیل سبز می کند.

 

منظور حامد لک، گلر تیم مس رفسنجان هست؟

حالا من نمی خواهم اسمی‌ ببرم ولی خب همگان شاهد هستند و خب به نظرم هرکسی دنبال کار‌خودش برود. من خیلی کمتر دیدم که مسئولان تیم تراکتور صحبتی کنند. چطور این بازیکن شرح وظایف خودش را نمی داند؟ تیم مدیر دارد و بهتر است این صحبت ها توسط مدیران تیم بیان و سلسله مراتب رعایت بشود.

 

در مورد روند آماده سازی تیم در پیش فصل نظری دارید؟

بله سوال خوبی بود. من باید بگویم که به نظر روند آماده سازی تیم از لحاظ اردوی خارجی خوب بوده ولی از نظر تعداد و کیفیت بازی های تدارکاتی بسیار ضعیف بوده و خب انتظار داشتیم به خاطر وجود تعداد بازیکن جدید و اینکه آن ها به هماهنگی و هارمونی مدنطر برسند، بازی های بیشتر برگزار شود. ولی خب حتما کادرفنی تیم شرایط را بهتر می دانند اما می توان گفت شاید تیم در هفته های آینده به مشکل بخورد چرا که آماده سازی و شرایط سختی که باید تجربه می کردند را تجربه نکردند. من حتی با دراگان اسکوچیچ یک صحبت خصوصی داشتم و نکات مدنظرم را به آن ها اعلام کردم و نواقص در خط وسط تا دفاع چپ برای آلترناتیو محمد نادری را بیان کردم. محمد نادری بازیکن بسیار باکیفیتی هست ولی ممکن است محرومیت یا مصدومیتی خدایی نکرده رخ بده که به نظرم به مشکل خواهیم خورد. من به عنوان دلسوز صحبت می کنم، به عنوان شخصی که سالها در این‌تیم‌ بوده ام.

 

ابتدای فصل صحبت هایی مبنی بر حضور شما کنار تیم‌ بود ولی در ادامه هیچ خبری نشد. این داستان برای طرفداران جای سوال بود.

بله یک سری صحبت هایی داشتیم ولی الان فرصت مناسبی نیست و از این سوال به خاطر یک سری مسائل می خواهم بگذرم ولی در ادامه حتما درباره برخی جریانات دلالی که به شدت در تبریز سایه انداخته صحبت خواهم کرد. اما می خواهم بگویم در این شرایط من از همه هواداران و مسئولان استانی به خصوص استاندار، فرماندار و شهردار‌ تقاضا دارم نگاه شان به این تیم‌ بیشتر از فصول قبل باشد و با اتحاد کمک حال محمدرضا زنوزی باشیم. از مسئولان نطارتی می خواهم بررسی کنند چرا تیم در هفته های پایانی به حاشیه کشیده می شود و اجازه ندهند این تیم امسال لطمه بخورد. باید پشت محمدرضا زنوزی بود و در نهایت امیدوارم بتوانیم برای اولین بار جام قهرمانی را تقدیم‌هواداران تراکتور کنیم.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار