درخشش پرسپولیسی های سابق؛ رفیق دیروز، دشمن امروز

اکثر پرسپولیسی های سابق شب درخشانی را مقابل تیم سابق خود داشتند.

به گزارش جهان مانا، دیدار دو تیم تراکتور و پرسپولیس از هفته دوم لیگ برتر با نتیجه‌ی مساوی تمام شد تا پرسپولیس همچنان ناکام در کسب اولین پیروزی خود باشد. اما نکته‌ای که این مسئله را برای آنها تلخ تر می‌کند، درخشش پرسپولیسی های سابق در این بازی بود. علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی ترابی و مهدی عبدی، بازیکنانی هستند که سابقه بازی با پیراهن پرسپولیس را دارند که از بین آنها فقط مهدی عبدی در ترکیب تراکتور قرار نگرفته بود.

بدون شک شجاع خلیل زاده با به ثمر رساندن تنها گل تراکتور و همینطور نمایش موفق در قلب خط دفاع قرمز های تبریز، بهترین بازیکن این تیم در این بازی بود. اما در خط دروازه، بیرانوند که شب نسبتا آرامی را داشت، روی تک موقعیت پرسپولیس، دروازه‌ی خود را باز شده و برد را از دست رفته دید. دانیال اسماعیلی فر هم شب متوسطی را در مقابل اورونوف سپری کرد و نمی‌توانیم بگوییم که کاملا توانسته بود او را مهار کند ولی عدم حمایت از اورونوف توسط فول بک پشت سرش کار را برای دفاع راست تراکتوری ها راحت تر کرده بود.

در جناح مقابل محمد نادری هم چه در حمله و چه در دفاع عملکرد مناسبی داشت. دیگر بازیکنی که پرتلاش ظاهر شد، مهدی ترابی بود. او در خط حمله تراکتور، دوندگی بالایی داشت و همین دوندگی او، مدافع مراکشی پرسپولیس را به دردسر انداخت. قطعا ترابی جزو بهترین بازیکنان این مسابقه بود و اگر در موقعیتی که در نیمه دوم داشت، بجای زدن شوت، به امیرحسین حسین زاده در دهانه‌ی دروازه پاس می‌داد، می‌توانست برد را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

پرسپولیسی های سابق با عملکرد خوبشان باعث شدند که دل هواداران این تیم خیلی زود برایشان تنگ شود و حالا باید منتظر ماند و دید که عملکرد جایگزینان آنها در طول فصل چگونه خواهد بود.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار