بیرانوند: میزبانی در شهر قدس در شأن استقلال نیست

پس از اتمام بازی تراکتور در مقابل هوادار، علیرضا بیرانوند در جمع خبرنگاران حاضر شد و با آنان گفت‌وگو کرد.

به گزارش جهان مانا، علیرضا بیرانوند در هفته سوم لیگ برتر از ابتدا درون دروازه تیم تراکتور بود و توانست در پایان بازی دومین کلین‌شیت خود را ثبت کند.

بیرانود پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت:

هواداران تراکتور نشان دادند یار دوازدهم تیم هستند در ورزشگاهی بازی کردیم که چمن مناسبی هم نداشت! تبریک می‌گویم به رحمتی و تیمی که ساخته. جوانانی که میدان می‌دهد و به‌زودی تیم هوادار با رحمتی درست می‌شود و نتیجه می‌گیرد. روی نقاط ضعف و قدرت حریف کارکرده بودیم.

 

وی در مورد اینکه می‌خواهید با تراکتور کار بزرگ انجام دهید و می‌توانید قهرمان شوید، گفت:

از هواداران تراکتور خواهش می‌کنم باهوش باشند، تمام کسانی که تراکتور را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانند. من این‌جوری فکر نمی‌کنم و بازی به بازی پیش می‌رویم. زیرا مدام می‌گویند تراکتور مدعی اول قهرمانی است. تراکتور همیشه جزو مدعیان قهرمانی است و امسال با بازیکنانی که گرفته‌اند امیدوارکننده برای مردم است که مدعی اصلی قهرمانی است. خوشحالم چنین صحبتی در مورد تیم و بازیکنان انجام می‌شود و هواداران کمک کنند و اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

 

بیرانوند در موردحواشی‌هایی بسیار در شروع فصل برای خودش و انتشار فایل‌های صوتی خودش، گفت:

در کل صحبت و ادامه‌دادن به این ماجرا برای من، هواداران تراکتور و هواداران پرسپولیس خوب نیست. اتفاقی رخ داد که هم پرسپولیس، هم من و هم وکیل تراکتور پیگیرش هستند. امیدوارم حق به حق‌دار برسد و نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم. این آخرین بازی ما قبل از فیفا دی بود و بعد از سه چهار روز استراحتی که اسکوچیچ داده باقدرت برگردند.

 

وی در مورد نور ورزشگاه گفت:

وسط زمین نور بیشتری داشتیم استقلال اینجا را برای میزبانی آسیا معرفی کرده در شأن شخصیت استقلال و هوادارانش نیست که در این ورزشگاه بازی کند. این زمین در شأن تیم های بزرگی مثل استقلال برای میزبانی نیست. نیاز به زمینی باکیفیت دارند.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار