پسندیده: از رامین رضاییان عذرخواهی می‌‌کنم

سبحان پسندیده در خصوص درگیری خود با رامین رضاییان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش جهان مانا، سبحان پسندیده پس از پیروزی استقلال خوزستان برابر استقلال در خصوص این بازی به خبرنگاران گفت: به همه هواداران، تیم خوب استقلال و تیم خودمان خسته نباشید می‌گویم. باغیرت جنگیدیم و خدا را شکر توانستیم مزد زحمات‌مان را بگیریم و سه امتیاز را کسب کنیم.

او در خصوص درگیری خود با رامین رضاییان توضیح داد: آقای رضاییان می‌تواند برای من جوان‌تر الگو باشد. اگر برخوردی پیش آمد، همینجا از ایشان عذرخواهی می‌کنم. به هر حال فوتبال است و من یک لحظه دیدم آقای رضاییان بالای سر من است و یک جوری نگاه می‌کند. اگر کاری کردم، ناخودآگاه بود. همین جا از ایشان عذرخواهی می‌کنم. ایشان همشهری و الگوی من جوان هستند. فوتبال دست و پیش می‌آید.

بازیکن استقلال خوزستان در مورد پرتاب بطری‌ها به داخل زمین گفت: من به شخصه این اتفاقات را نمی‌پسندم، اما فوتبال با تماشاگر قشنگ است و هیجان دارد. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را در خوزستان نگه داریم. مرسی از خوزستانی‌هایی که آمدند و استقلال خوزستان را آمدند و خدا را شکر که با دل شاد به خانه رفتند.

او درباره حضور هواداران فولاد در استادیوم عنوان کرد: آنها برای حمایت از تیم شهرشان آمدند. فولادی‌هایی که تیم اول‌شان فولاد است، تیم دوم‌شان استقلال خوزستان است. من از همه آنها تشکر می‌کنم و خدا را شکر توانستیم با دل شاد آنها را به خانه بفرستیم.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار