دلگرمی نکونام به ستاره تیم ! + عکس

رامین رضاییان در تمرین استقلال با انگیزه و روی فرم نشان داد.

به گزارش جهان مانا، ستاره سه بازی لیگ برتری استقلال در بازی مقابل الغرافه قطر هم چهره قابل توجه این مسابقه خواهد بود که قطعا قطری‌ها هم برای مهار این بازیکن طرح و برنامه خاصی خواهند داشت.

رضاییان فصل گذشته در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشت و از روی نقطه کرنر و ضربه آزاد هم توانست گلزنی را تجربه کند و در این مسابقه می‌تواند علاوه بر درخشش در جریان بازی روی این ضربات هم برای استقلال مفید واقع شود!

رامین در روزهای گذشته بارها با انتشار استوری‌های انگیزشی سعی داشت که روحیه بالای خود را به رخ بکشد و امروز در ورزشگاهی به میدان خواهد رفت که به احتمال زیاد با استقبال خوبی رو به رو خواهد شد و همین مسئله می‌تواند انگیزه های رامین را بیشتر از قبل کند.

جواد نکونام سرمربی استقلال حساب ویژه ای روی درخشش ستاره تیم خود بازکرده است و در تمرین امروز هم آمادگی بالای رضاییان قوت قلبی برای کادرفنی استقلال به وِیژه سرمربی آنها بود، در تمام آیتم های تمرین را با آمادگی بالایی پشت سرگذاشت و بارها توسط مربیان تشویق شد.

استقلال + جواد نکونام + رامین رضاییان

رضاییان فصل گذشته 5 گل در مسابقات آسیایی به ثمر رساند و این آمار برای پست مدافع راست فوق‌العاده است، این در حالی است که هیچکدام از مهاجمان ایرانی به این تعداد گل نرسیده بودند!

 

منبع: ورزش3
دیدگاه