کنعانی‌زادگان: برد مقابل استقلال تنها هدف پرسپولیس است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی برابر آلومینیوم همین امشب برای ما تمام شد و امیدوارم بتوانیم در بازی بعدی که شهرآورد است از ابتدا یک عملکرد خوبی داشته باشیم و به سه امتیاز برسیم.

به گزارش جهان مانا، محمدحسین کنعانی زادگان پس از برتری ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: خوشحالم که این سه امتیاز را گرفتیم و بازی با کلین شیت هم تمام شد. در دیدار قبلی هم خیلی خوب بازی کردیم اما متاسفانه فرصت‌ها گل نشد ولی ادامه می‌دهیم. این بازی همین امشب تمام شد و امیدوارم بتوانیم در بازی بعدی شهرآورد ابتدا یک بازی خوب داشته باشیم و بعد نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: من همه تلاشم را می‌کنم و تمریناتم را خوب انجام می‌دهم. همواره گفته‌ام اگر تنها یک دقیقه یا ۹۰ دقیقه بازی کنم همه وجودم را در پرسپولیس یا تیم ملی می‌گذارم. شرایط شهرآورد با همه بازی‌های دیگر فرق می‌کند و هر کسی بیشتر تلاش کند می‌تواند سه امتیاز را بگیرد و ما صدرصد برای سه امتیاز به میدان می‌رویم.

مدافع پرسپولیس با اشاره به آماده نبودن ورزشگاه آزادی تهران گفت: شرایط ورزشگاه آزادی را همه می‌دانند و دوست داریم تا زودتر شرایط ورزشگاه مهیا شود. بازی‌های بزرگی داریم و تیم‌های بزرگی می‌آیند اما باید از مسئولان برای برگزاری بازی‌ها در شهر قدس هم تشکر کنم.

وی درباره مصدومیت اوستون ارونوف، گفت: مصدومیت او چیز خاصی نیست و به شهرآورد می‌رسد. ارونوف ترسید که مصدومیت او بیشتر شود و شهرآورد را از دست بدهد برای همین ترجیح داد تا زمین مسابقه را ترک کند.

 

منبع: ایرنا
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار