حسینی: با اشتباهات بچه‌گانه مقابل پرسپولیس شکست خوردیم/ اگر VAR نبود بازی ۴ بر صفر می‌شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: دقیقه یک یا دوم بازی یک پنالتی بچگانه دادیم. شکل فوتبال ما خوب بود و قانون فوتبال این است که وقتی مقابل تیم‌های قدرتمند اشتباه بچه‌گانه می‌کنید، بازی را واگذار خواهید کرد.

به گزارش جهان مانا، سید مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال الومینیوم اراک پس از شکست ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: برای این بازی برنامه‌ریزی خوبی کرده بودیم اما متأسفانه دقیقه یک یا دوم بازی یک پنالتی بچگانه دادیم. شکل فوتبال ما خوب بود و قانون فوتبال این است که وقتی مقابل تیم‌های قدرتمند اشتباه بچه‌گانه می‌کنید، بازی را واگذار خواهید کرد. به غیر از مباحث VAR موقعیتی به پرسپولیس ندادیم.

وی افزود: در ادامه بازیکنان ما خیلی روان و پرانرژی بازی کردند. در نیمه دوم هم خوب بازی کردیم، اما باز هم هدیه دیگری به پرسپولیس دادیم. با توجه به پتانسیلی که تیم ما دارد، جمع و جور خواهیم شد و روزهای خوب هم برای ما می‌آید. بچه‌ها ما باید به این درک رسیده باشند که در فوتبال حرفه‌ای حق اشتباه ندارند چون حتما تنبیه خواهیم شد.

سرمربی آلومینیوم در رابطه با اینکه چرا این تیم بعد از گل اول فشار حملاتش را بیشتر نکرد، گفت: وقتی در زمین پرسپولیس ۲ بر صفر عقب می‌افتید، کار خیلی سخت می‌شود. تیم آنها دفاع می‌کرد و ضد حمله می‌زد و بازی دست ما بود. تعویض‌های هجومی انجام دادیم و مدافعان را کم کردیم. پنالتی دقیقه ۲ بازی، کار پرسپولیس را راحت کرد. باید تلاش کنیم و نیاز به یک برد داریم.

حسینی در رابطه با عملکرد تیم داوری گفت: اجازه نداریم درباره داوری صحبت کنیم اما وقتی که VAR به داور کمک می‌کند همه چیز مشخص است و اگر این تکنولوژی‌ نبود بازی ۴ بر صفر می‌شد. وقتی VAR‌ به داور کمک و تصمیم او را عوض می‌کند، یعنی اوضاع خوب نبوده است. سیستم VAR‌ در جاهایی می‌تواند کمک کند و به سوت‌های وسط زمین کمک نمی‌کند. اگر این هم VAR‌ داشت خیلی اتفاقات می‌افتاد.

وی در رابطه با استفاده از جوانان در تیم خود گفت: تیم خوبی داریم و خیلی جوانان با استعدادی در تیم ما حضور دارند و اعتقاد که روزهای خوبی برای ما رخ خواهد داد.

 

منبع: ایرنا
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار