جریمه سنگین بارسا: بازی بدون هوادار در لیگ قهرمانان!

رفتار هواداران بارسلونا در جریان دیدار این تیم برابر موناکو با جریمه سنگینی همراه شده است.

به گزارش جهان مانا، بارسلونا در چارچوب دیدارهای هفته اول از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی موناکو روبروی این تیم به میدان رفت و در این بازی به نتیجه ۱-۲ برابر حریف شکست خورد تا روند بردهای متوالی هانسی فلیک از زمان حضورش روی نیمکت این تیم شکسته شده باشد.

اما اتفاق عجیبی که در جریان این بازی از سوی هواداران بارسلونا رقم خورد و تعجب بسیاری را به همراه داشت سر دادن شعارهای نژادپرستانه و مربوط به دوران حضور نازی‌ها و هیتلر در آلمان خطاب به هانسی فلیک بود که تعداد زیادی از حاضران در ورزشگاه را شوکه کرده بود.

 رفتار هواداران بارسلونا در جریان دیدار این تیم برابر موناکو با جریمه سنگینی همراه شده است.

باشگاه بارسا بلافاصله پس از پایان این بازی با انتشار بیانیه‌ای این اتفاقات را محکوم و اعلام کرد که هیچ ارتباطی با تماشاگری که دست انجام چنین کاری زده‌اند ندارد اما یوفا تحقیقاتش را در این زمینه آغاز کرد و حالا آماده است تا جریمه سنگینی که برای این باشگاه در نظر گرفته است را اعلام کند.

آرانچا رودریگز، خبرنگار معروف اسپانیایی، خبر داده است که یوفا رای نهایی در این باره را صادر کرده است و بارسا باید به خاطر این رفتار هوادارانش مبلغ ۱۰ هزار یورو جریمه پرداخت کند و از فروش بلیت به هوادارانش در بازی اروپایی بعدی خارج از خانه هم محروم خواهد بود و در واقع باید بدون هوادارانش به میدان برود. 

بازی اروپایی بعدی بارسا در لیگ قهرمانان برابر یانگ بویز است که در خانه برگزار خواهد شد و پس از آن در هفته سوم لیگ قهرمانان باید در خانه ستاره سرخ بلگراد روبروی این تیم به میدان برود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه