حمله کریم به سیانکی: جای این آقا اینجا نیست

کریم انصاری فرد با انتشار یک استوری، به انتقاد شدید از نحوه گزارش سیانکی در جریان بازی ایران و قطر پرداخت.

به گزارش جهان مانا، تیم ملی ایران در شرایطی موفق شد با نتیجه چهار بر یک از سد قطر عبور کند که یک موضوع در جریان پخش این دیدار مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت و آن هم نحوه گزارش محمد سیانکی و انتقادهایش از عملکرد تیم ملی بود.

کار گزارش این بازی حساس به سیانکی سپرده شده بود. پس از گل نخست بازی که توسط معز علی وارد دروازه تیم ملی شد، گزارشگر بازی به انتقاد از دستیاران امیر قلعه نویی و نوع ارنج تیم ملی در این بازی پرداخت و مدعی بود که ایران در بازی های حساس مقابل تیم های قدرتمند به دردسر خواهد افتاد.

سیانکی حتی در ادامه به انتقاد از مهدی قایدی پرداخت و با ایراد گرفتن از سبک بازی تیم ملی، مدعی بود که ایران با این نحوه بازی، در جام جهانی قادر به صعود از گروهش نخواهد بود. هر چند که در ادامه قایدی روی گل دوم ایران اثر مستقیم گذاشت اما در ادامه نیز تیم ملی با ارائه یک بازی فوق العاده تماشایی، قهرمان آسیا را به چهار میخ کشید.

اظهارات سیانکی در جریان بازی و انتقادات بعضاً بی رحمانه اش از تیم ملی، منجر به واکنش تندی از سوی کریم انصاری فرد شد و او با انتشار یک استوری، از خجالت گزارشگر بازی درآمد.

 کریم انصاری فرد

کریم در این استوری نوشته است:

پیروزی قاطعانه تیم ملی ایران مقابل قطر قهرمان جام ملتهای آسیا رو تبریک عرض می‌کنم. تنها موضوع آزار دهنده در این بازی، اظهارات غیر فنی، بی معنا و غیر مودبانه آقای گزارشگر بود.

فوتبال ما شرایط خیلی بهتری داشت اگه هرکس سرش توی کاری باشه که باید انجام بده. هر کسی که یه کم فوتبال بفهمه، میدونه که جای این آقا اینجا نیست.

موقع بازیها همه کار میکنه غیر از گزارشگری. تا دقیقه ۱۳ حتى نمیدونست که عزت اللهی توی زمینه در عوض صحبت های بی معنا و خنده داری درباره مسائل فنی مطرح کرد که جمله قبل و بعدش تناسبی با همدیگه نداشت.

با این همه استعداد گزارشگری که توی ایران داریم، این افراد چطوری گزارشگر میشن و بازی ملی بهشون داده میشه که بازیکنان رو مسخره کنن؟

چطوریه که تقریبا هر کس میاد گزارشگر میشه بعدش صاحب مدرک مربیگری هم میشه؟ مثل همین آقا. البته دیدیم که مربیگریش مثل گزارشگریشه و صلاحیت نداره سر یک کودک در رده سنی پایه با خشونت فریاد میزنه که کاملا غیر اخلاقیه.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه