نامه شهردار نوشهر به سازمان لیگ؛ می خواهیم در شهرمان میزبان باشیم

شهردار نوشهر و سرپرست مدیرعاملی تیم شهرداری نوشهر با نامه ای به سازمان لیگ، درخواست کرد ورزشگاه شهدای نوشهر میزبان بازی های این تیم در خانه باشد.

به گزارش جهان مانا، تیم شهرداری نوشهر که در پایان هفته ششم مسابقات لیگ آزادگان کشور در رده ششم جدول قرار دارد به دلیل نامساعد بودن شرایط میزبانی، موفق به میزبانی از حریفان خود نشده و به همین منظور، مسئولین این تیم بارها در صدد رفع مشکلات میزبانی این شهر برآمدند تا تیم شهرداری نوشهر برای میزبانی از حریفان خود به تهران و کرج سفر نکند.

در همین راستا، شهردار نوشهر و سرپرست مدیرعاملی تیم شهرداری نوشهر در نامه ای از سازمان لیگ فوتبال کشورمان خواست تا میزبانی مسابقات این تیم به شهر نوشهر و ورزشگاه شهدای نوشهر منتقل شود. شهردار نوشهر در نامه خود به سازمان لیگ نوشت: 

ریاست محترم سازمان لیگ

سلام علیکم

احتراماً با عنایت به ایرادات ابلاغی موضوع استادیوم ورزشی شهدای نوشهر به استحضار میرساند حسبالامر و به لطف همدلی همه مسئولین شهرستانی و استانی خوشبختانه تاکنون ایرادات ذیل مرتفع شده است.

اتاق میکسدزون - وروردی و سرویس بهداشتی تیم میهمان اتاق ناظر - ورودی اتوبوس بازیکنان و آمبولانس - جایگاه ویژه خبرنگاران و چمن و نور تا ۷۰ درصد مرتفع و باقیمانده در حال اجرا می باشد.

لذا باعنایت به رفع ایرادات تقاضای برگزاری بازی هفته هشتم را در ورزشگاه شهدای نوشهر را داریم. لذا خواهشمند است دستورات لازم جهت برگزاری مسابقه به تیم میهمان ابلاغ گردد.

نامه شهردار نوشهر به سازمان لیگ

دیدگاه