چالش بزرگ پیش روی میلاد محمدی !

میلاد محمدی در دو بازی ایران در پست غیرتخصصی بازی کرد تا یک تجربه غیرمنتظره را به دست بیاورد.

به گزارش جهان مانا، امیر قلعه‌نویی در فیفادی مهر ماه آریا یوسفی و صالح حردانی را برای پست دفاع راست به تیم ملی فراخواند، اما شرایط به‌گونه‌ای پیش رفت که میلاد محمدی، مدافع چپ تخصصی پرسپولیس و تیم ایران، در این پست به میدان رفت‌.

بعد از اخراج صالح حردانی در بازی ازبکستان، امیر قلعه‌نویی ابتدا از سامان قدوس و سپس از میلاد محمدی در پست دفاع راست استفاده کرد و در بازی با قطر نیز سرمربی تیم ملی ترجیح داد آریا یوسفی را روی نیمکت بنشاند تا بار دیگر میلاد در این پست نقش آفرینی کند.

میلاد محمدی که وظیفه مهار اکرم عفیف را برعهده داشت، شب بسیار خوبی را در خط دفاعی پشت سر گذاشت و اگرچه در نفوذهایش به دلیل آمدن توپ روی پای غیرتخصصی نمی‌توانست مهارت اصلی خود را نشان دهد، اما در کل راضی‌کننده نشان داد.

حالا میلاد محمدی در پرسپولیس باید به پست تخصصی خود در سمت چپ خط دفاعی برگردد و این موضوع و تغییر پستش می‌تواند کمی باعث اختلال در تمرکز او شود‌. با این حال میلاد محمدی با چند روز تمرین در اردوی سرخپوشان در قطر می‌تواند دوباره بازی در جای اصلی خود را تمرین کند و مهره تاثیرگذاری مقابل السد باشد.

حالا گاریدو و کادرفنی او نیز با مهارت جدید میلاد محمدی بری بازی در پست غیرتخصصی آشنا شدند و ممکن است او در صورت لزوم در پرسپولیس هم این پست را تجربه کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه