سه مهاجم پنجره پرسپولیس را بستند!

با اعلام فیفا پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس بسته شد.

به گزارش جهان مانا، با اعلام فیفا در بروزرسانی هفتگی پنجره نقل و انتقالاتی تیم‌های باشگاهی، باشگاه پرسپولیس نیز از ثبت نقل و انتقالات خود محروم شد و امکان ثبت قرارداد بازیکنان جدید را  نخواهد داشت.

این در حالی است که نسبت به نبیل باهویی، شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا بدهی دارد و این سه بازیکن مهم‌ترین طلبکاران خارجی این باشگاه محسوب می‌شوند.

سرخپوشان که در زمان جدایی باهویی و پریرا با آنها توافقنامه امضا کردند، نتوانستند به تعهد خود عمل کنند و دیاباته هم توانست حکم نهایی را علیه این باشگاه بگیرد و پنجره پرسپولیس را ببندد.

 سه مهاجم پنجره پرسپولیس را بستند!

شیخ دیاباته حدود ۲۰۰ هزار دلار از پرسپولیس طلبکار است و سرخپوشان باید با احتساب جریمه دیرکرد، پول این مهاجم سابق خود را پرداخت کنند.

همچنین لئاندرو پریرا ۱۴۳ هزار دلار در فیفا علیه پرسپولیس حکم گرفته که البته به این رقم باید ۵ درصد خسارت و هزینه دادرسی را اضافه کرد و نبیل باهویی نیز علاوه بر طلب خود، اصل دستمزد را هم از پرسپولیس می‌خواهد.  

به این ترتیب سرخپوشان باید در روزهای آینده طلب این سه بازیکن را پرداخت کنند که البته باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که این رقم بدهی را از مطالبات خود در فیفا پرداخت خواهد کرد.

فدراسیون جهانی فوتبال هنوز پاسخی به درخواست باشگاه پرسپولیس نداشته است.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه