تمرین انفرادی طارمی و لائوتارو؛ زیلینسکی غایب بزرگ مقابل رم

با پایان بازی‌های ملی، ملی‌پوشان نراتزوری به تمرینات تیم برگشتند.

به گزارش جهان مانا،  طارمی و لائوتارو به تمرینات اینتر برگشتند. 

به گزارش جانلوکا دی‌مارتزیو، اینتر آماده‌ی بازگشت به زمین در بازی یک‌شنبه شب مقابل رم است. نراتزوری در حالی پا به این بازی می‌گذارد که در آخرین بازی‌اش پیش از تعطیلات ملی به پیروزی خانگی مقابل تورینو رسید.

لائوتارو مارتینز و مهدی طارمی، آخرین بازیکنان سیمونه اینزاگی که از بازی‌های ملی بازگشتند، امروز به‌طور انفرادی تمرین کردند. هر دو بازیکن در آخرین بازی تیم‌های ملی‌شان حضور داشتند، اما مشکلی برای اضافه شدن به تمرینات تیمی از فردا نخواهند داشت. بیوکنن هم به‌طور انفرادی تمرین کرد. او که به دلیل مصدومیت بد قوزک پا، چندین ماه دور از میادین بود، آماده‌ی بازگشت به تمرینات گروهی است.

این در حالی است که پیوتر زیلینسکی، پس از مصدومیت در تیم ملی لهستان صبح امروز آزمایش‌های اولیه‌اش را انجام داد. نتایج آزمایش‌ها نشان از کشیدگی عضلات ران پای راست او دارد و وضعیتش روز به روز بررسی خواهد شد. هافبک لهستانی امروز به‌طور جداگانه تمرین کرد و بازی مقابل رم را تقریباً به‌طور قطعی از دست خواهد داد.

اینتر روزهای شلوغ و سختی در پیش دارد. پس از بازی یک‌شنبه مقابل شاگردان ایوان یوریچ در المپیکو، آن‌ها روز چهارشنبه در هفته‌ی سوم لیگ قهرمانان به مصاف یانگ بویز خواهند رفت. سپس روز یک‌شنبه، ۲۷ اکتبر در دربی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌روند.

 

دیدگاه