طلسم‌شکنی سخت مجتبی مقابل یحیی!

مجتبی حسینی بالاخره توانست مقابل همتای خود یحیی گل‌محمدی به پیروزی برسد.

به گزارش جهان مانا، مجتبی حسینی دست به کار بزرگی زد و در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر توانست مقابل اندیشه‌های یحیی گل محمدی به پیروزی برسد. این برتری حاصل کار تیمی بود که توانست روی کامبک میهمان قدرتمند خود مجددا کامبک بزند و با اختلاف دو گل برنده از زمین خارج شود.

یک بازی فوق‌العاده دیدنی که جای تعریف و تمجید دارد. اینکه آلومینیوم توانست برای دومین هفته پیاپی حریفش را با 4 گل بدرقه کند نکته مهمی است، اما از آن مهمتر ثبت اولین برد مجتبی حسینی در مصاف با یحیی گل‌محمدی است.

تا پیش از این یحیی و مجتبی در هفت مرتبه با هم دیدار کرده بودند که هیچوقت با شکست گل‌محمدی همراه نشد. مجتبی حسینی که روزگاری در پرسپولیس و ذوب‌آهن همراه یحیی گل‌محمدی بود، حالا این طلسم بزرگ را شکسته و اولین بردش حسابی خاطره انگیز شد. هرچند یحیی پیش از این هم از بازی در اراک خاطرات خوبی نداشته و ناکامی‌هایش با پرسپولیس فراموش نشده. ناکامی‌هایی که گویا بین او و اراک پیوند خورده است.

یحیی گل محمدی

یحیی و شاگردانش این فرصت را داشتند تا با پیروزی در این بازی به طور موقت صدرنشین لیگ شوند و حتی تا یک قدمی این اتفاق پیش رفته بودند، اما مجتبی حسینی در نیمه مربیان ورق را برگرداند و اوضاع را برای تیم خودش بهتر کرد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار