هاشمی نسب: مادرم را در بازار خرمشهر با لگد زدند

مهدی هاشمی‌نسب در گفت‌وگویی با عادل فردوسی‌پور به ماجرای جنجالی انتقال خود از پرسپولیس به استقلال پرداخت و با اشاره به دلایل این تصمیم و خاطرات تلخ پس از آن، از افرادی که او را در این مسیر ناامید کردند، گلایه کرد.

به گزارش جهان مانا، مهدی هاشمی‌نسب، بازیکن سابق فوتبال ایران، امروز به بهانه بازی آسیایی استقلال و النصر، مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. در بخشی از این برنامه، به موضوع جنجالی انتقال بزرگ‌ترین یاغی فوتبال ایران از پرسپولیس به استقلال پرداخته شد. هاشمی‌نسب در این خصوص گفت: «من بعد از این ماجرا از کسی کینه‌ای به دل نگرفتم، ولی فقط دو نفر را نمی‌بخشم.»

او در ادامه یکی از این افراد را نام برد و منظورش علی پروین بود، اما از نام بردن نفر دوم خودداری کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که منظور او از نفر دوم مدیرعامل وقت پرسپولیس، امیر عابدینی بود.

هاشمی‌نسب در بخشی از این مصاحبه احساساتی شد و به خاطره‌ای تلخ از دوران پس از این انتقال اشاره کرد. او گفت: «بعد از این انتقال دیگر نتوانستم با مادرم برای خرید بیرون بروم و یک روز مادرم را در بازار با لگد زدند. همان‌جا قول دادم تر و خشک را با هم بسوزانم.»

در ادامه، هاشمی‌نسب به ماجرای این انتقال جنجالی اشاره کرد و تأکید کرد: «این را برای آخرین بار می‌گویم. قراردادم با پرسپولیس تمام شد و فقط از استقلال پیشنهاد داشتم. در جلسه با پرسپولیس گفتم نصف پیشنهاد استقلال را به من بدهید تا بمانم، ولی یک آقایی گفت من ۱۰ تا هاشمی‌نسب می‌سازم و آقای دیگر گفت ما از این پول‌ها نداریم. من هم گفتم خداحافظ.»

اظهارات هاشمی‌نسب درباره این انتقال، بار دیگر خاطرات دوران حساس و جنجالی نقل و انتقالات میان دو تیم بزرگ پایتخت را زنده کرد و از زوایای ناشنیده‌ای از این ماجرا پرده برداشت.

 

دیدگاه