واکنش سریع رونالدو به پیروزی برابر استقلال + عکس

فوق ستاره پرتغالی لحظاتی پس از غلبه بر استقلال، پستی را در صفحه توئیتری خود منتشر کرد.

به گزارش جهان مانا، پس از پیروزی النصر مقابل استقلال، کریستیانو رونالدو به سرعت واکنش نشان داد و با انتشار پستی در توئیتر، شادی خود از این پیروزی را با هوادارانش به اشتراک گذاشت. او در این پست نوشت: "یک برد مهم! بزن بریم النصر " و بدین‌گونه نشان داد که چقدر از این نتیجه راضی است. النصر با این پیروزی ارزشمند در ورزشگاه راشد دبی، گام مهمی در مسیر صعود خود در لیگ نخبگان آسیا برداشت.

 استوری کریستینا رونالدو

رونالدو که یکی از ستاره‌های این مسابقه بود، در دقیقه ۸۲ نقشی کلیدی در گل النصر ایفا کرد. ارسال کرنر مارسلو بروزوویچ با ضربه سر دیدنی او همراه شد، اما سیدحسین حسینی با واکنشی تماشایی توپ را از زیر طاق دروازه برگشت داد. با این حال، در ادامه این صحنه، آیمریک لاپورت از غفلت مدافعان استقلال استفاده کرد و روی ریباند موفق به باز کردن دروازه شد.

چند دقیقه قبل از این گل، رونالدو یک موقعیت مسلم گلزنی دیگر نیز داشت که با شوتی محکم سعی در باز کردن دروازه استقلال داشت، اما حسینی دوباره با واکنشی سریع توانست مانع از گلزنی او شود. این عملکرد دفاعی فوق‌العاده حسینی اما نتوانست استقلال را از شکست نجات دهد و در نهایت، النصر با یک گل پیروز میدان شد.

به هر شکل این سومین تقابل رونالدو با تیم‌های باشگاهی ایرانی بود که او نتوانست گلزنی کند. او در دو بازی رفت و برگشت برابر پرسپولیس نیز در امر گلزنی ناکام بود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه