واکنش استاندار گلستان به گم‌شدن گندم: اشتباه آماری شده؛ 53 هزار تن نبود، 190 تن است!

استاندار گلستان گفت: در خصوص انتشار اخبار مربوط به آرد و نان اشتباه آماری صورت گرفته بود و در حال حاضر تنها ۱۹۰ تن کسری گندم مربوط به یکی از کارخانه‌های استان وجود دارد که در حال رسیدگی است و از اقدامات قضایی، انتظامی، امنیتی استان در مسیر برخورد و مقابله با فساد قدردانی می‌شود.

 

علی محمد زنگانه صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم در استان گلستان توجه به موضوع اشتغال و مسکن است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در سال جاری، تصریح کرد: با نزدیک شدن به انتخابات شاهد هستیم که براخلاقی‌ها زیاد شده است.

استاندار گلستان بیان کرد: انتخابات یکی از مسائل بسیار مهم در کشور است و ضرورت دارد تمام آحاد جامعه در انتخابات نقش‌آفرین باشند.

زنگانه با اشاره به مسائل مرتبط با آرد و نان در استان و اخبار منتشر شده در خصوص آرد مفقود شده در استان، تاکید کرد:  در انبارگردانی کارخانه‌های گندم در یکی از انبارها ۵۰۰ تن مغایرت شناسایی که با پیگیری‌های انجام شده ابهام و مشکل برطرف شد.

وی اضافه کرد: در یکی دیگر از کارخانه‌های استان ۳ هزار و ۱۲۰ تن مغایرت دیده شد که بر اساس تصمیم کمیسیون مربوطه در شرکت خدمات بازرگانی این کارخانه در فرآیند دریافت گندم محروم شد.

استاندار گلستان بیان کرد: در این راستا پیگیری‌ها برای وصول کسری گندم انجام که این کارخانه گندم کسری را تا به امروز تحویل داده و تنها 190 تن آن باقی مانده است.

زنگانه تاکید کرد: در خصوص انتشار اخبار مربوط به آرد و نان اشتباه آماری صورت گرفته بود که برطرف شد و من از اقدامات قضایی، انتظامی، امنیتی استان در مسیر برخورد و مقابله با فساد کمال تشکر را دارم.

وی اضافه کرد: اهتمام ویژه‌ای در استان برای مبارزه با فساد وجود دارد و ما ریشه مافیای آرد و نان در استان را خشک خواهیم کرد و در موضوع تامین نان مردم با کسی شوخی نداریم.

 

منبع: فارس
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار