آیا ظریف امیرعبداللهیان را اخراج کرد؟!

با فرارسیدن موسم انتخابات ریاست جمهوری و همچنین هیات رییسه مجلس دوازدهم، بازار تخریب بزرگان و شخصیتهای سیاسی حسابی داغ شده است.

به گزارش جهان مانا، در در تازه‌ترین قصه‌ پردازی ها، قاضی زاده هاشمی که در سال 1400 کاندیدای ریاست جمهوری بود و به نفع سید ابراهیم رییسی کنار رفت و در دولت رییسی، به عنوان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسئولت گرفت، مدعی شده که ظریف وزیر خارجه دولت روحانی، ‎امیرعبداللهیان را از ‎وزارتخارجه اخراج کرد!

همچنین منوچهر ‎متکی هم که از او به عنوان یکی از گزینه های ریاست مجلس دوازدهم نام برده میشود، مدعی شده ‎ظریف با درخواست کشورهای منطقه، امیرعبدالهیان را از وزارتخارجه اخراج کرد!

در همین راستا مریم جمشیدی روزنامه نگار با انتشار توییتی به این موضوع واکنش نشان داد و با بیان این که هم امیرحسین قاضی زاده و هم منوچهر متکی هر دو ادعاهایی کذب و دروغ مطرح کرده اند؛ نوشت: حضور امیرعبداللهیان به عنوان ‎سفیر در کشور ‎عمان تعیین و قطعی شده بود. اگرمان و استوارنامه‌اش هم صادر شد اما حدود یک هفته قبل از اعزام، خودش انصراف داد و پیشنهاد دستیاری مجلس یازدهم را پذیرفت.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار