ثبت نام احمدی نژاد برای ریاست جمهوری 1403 با حواشی و شوخی‌هایی که کسی به آنها نخندید

محمود احمدی نژا پیش از ظهر امروز یکشنبه 13 خرداد 1403 به ستاد وزارت کشور رفت تا داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری شود. اما حضور او با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش جهان مانا، محمود احمدی‌نژاد که خبر رفتنش به وزارت کشور را صبح امروز کانال بهار ( منسوب به جریان احمدی نژاد) منتشر کرد، وقتی وارد ستاد وزارت کشور در خیابان فاطمی شد، تعدادی از هوادارانش جلوی وزارت کشور تجمع کرده بودند.

علی اکبر جوانفکر مدیرعامل سابق خبرگزاری ایرنا، علیرضا بیگی نماینده تبریز در مجلس یازدهم، عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر کار احمدی نژاد، مرتضی تمدن استاندار اسبق تهران و مجتبی ثمره هاشمی مشاور احمدی نژاد، او را همراهی میکردند که عکسش را می بینید.

همراهان احمدی نژاد از جوانفکر تا علیرضا بیگی و شیخ الاسلامی و مجتبی ثمره هاشمی موقع ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری

داد و هوار یکی از همراهان احمدی نژاد

از سوی دیگر در  حالی که پرسنل وزارت کشور از یکی از همراهان محمود احمدی‌نژاد خواستند در جای دیگری بایستد، آن شخ همراه احمدی نژاد با تاکید بر اینکه محل ایستادن خود را تغییر نمی‌دهد با پرسنل وزارت کشور بگو مگو کرد.

هیچکس به شوخی های احمدی نژاد نخندید

همچنین احمدی نژاد پس از آنکه ابه مقابل جایگاه خبرنگاران رفت، دومین جنگ روانی خود را کلید زد و آن، نشان دادن شناسنامه اش با یک جمله عجیب بود! او وقتی شناسنامه اش را به سمت خبرنگاران و عکاسان گرفت و نشان داد؛ گفت: «این خیلی احترام داره؛ ساخت ایرانه!»

او همچنین گفت: سعی کرد با آنها شوخی کند؛ لذا خود به خود گفت: «اینجا شناس زیاد داریم، نامه نداریم!»

محمود احمدی نژاد همچنین با اشاره به درخواست خبرنگاران برای نشان دادن شناسنامه‌اش، به شوخی گفت: یکی میگه بالاتر یکی میگه پایین تر! 

ویدیوهای منتشرشده از این لحظات و شوخی های احمدی نژاد نشان میدهد که از خبرنگاران و عکاسان، کسی به این شوخی های رییس جمهور اسبق نخندید زیرا صدای خنده در ویدیو ها شنیده نمی شود.

قانون شکنی احمدی نژاد

یکی دیگر از حاشیه هایی احمدی نژاد، قطع میکرفون او موقع سخنرانی اش بود که بیشتر از زمان مقرر یعنی 5 دقیقه طول کشید.

بر اساس قانون هر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، 5 دقیقه مهلت برای سخنرانی مقابل خبرنگاران دارد. محمود احمدی‌نژاد هم از این فرصت بهره برد اما بعد از پایان 5 دقیقه، بر اساس قانون میکروفن او قطع شد. در اینجا بود که احمدی‌نژاد در اقدامی خلاف قانون به سخنرانی خود با میکرفون‌های خاموش ادامه داد و گفت: من به میکروفون نیاز ندارم.

 

محمود احمدی نژاد در ستاد وزارت کشور

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار