حمله پورمحمدی به قالیباف و حامیان دولت رییسی در مناظره: مافیای VPN جیب مردم را خالی می‌کند؛ چرا کاری نکردید؟

مصطفی پورمحمدی گفت: دولت شهید رئیسی که دوستان این همه دفاع می کنید و من هم مدافعم،‌ سه سال وقت داشتید چه کردید؟ من دولت های یازدهم،‌ دوازدهم و سیزدهم را در این موضوع مقصر می دانم.

به گزارش جهان مانا، مصطفی پورمحمدی گفت: مافیای وی پی ان هم کیسه مردم را خالی می‌کند هم سرعت را محدود می‌کند و هم امنیت را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

مصطفی پورمحمدی در سومین مناظره تلویزیونی درباره فیلترینگ گفت: فضای مجازی دنیای هزار رنگ فرصت‌ها و تهدیدهاست. یعنی همه فرصت‌ها در آن است در کنار تهدیدهای بسیار زیاد. اول باید آن را شناخت و اهمیتش را درک کرد، روی فرصت‌هایش دست گذاشت و تهدیدهایش را شناخت.

وی گفت: بدون فضای مجازی دیگر زندگی امکان‌پذیر نیست. بچه‌های ما از ابتدای زندگی با موبایل و بازی‌های کودکانه رشد کرده‌اند و دنیایشان با دنیای همه ما متفاوت است. برای مقابله با آسیب‌ها که بسیار هم نگران‌کننده است، نمی‌شود خود را از فرصت‌ها محروم کنیم.

پورمحمدی گفت: نمی‌شود فقط روی فیلترینگ مانور داد. البته تصمیمی بود که در یک مقطعی کار قابل دفاعی بود. ولی استمرارش نگران کننده و مشکل‌ساز.

وی گفت: مافیای وی پی ان هم کیسه مردم را خالی می‌کند هم سرعت را محدود می‌کند و هم امنیت را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

پورمحمدی در ادامه سخنانش افزود: زمان زیادی گذشت هاست و همه مشکلات را می گوییم. چه کسی مسئول بوده است؟‌ همه می گوییم کی بود کی بود من نبودم؟ آقای قالیباف شما چهار سال رئیس مجلس بودید و خیلی هم قشنگ حرف زدید. چرا پیگیری نکردید؟ مجلس خیلی قدرت دارد. یک روز برای ملت تعیین کننده است. داستان وی پی ان جلوی چشم همه ما در حال اتفاق افتادن است و بعد اینجا بنشینیم و بگوییم خیلی بد است؟

او افزود: دولت شهید رئیسی که دوستان این همه دفاع می کنید و من هم مدافعم،‌ سه سال وقت داشتید چه کردید؟ من دولت های یازدهم،‌ دوازدهم و سیزدهم را در این موضوع مقصر می دانم. من اسم نمی خواهم ببرم چون برخی از دوستان را نامزد جدی نمی دانم. مسئله پیامرسان از هر نظر برای کشور مهم است.

پورمحمدی بیان کرد:‌ دولت ها چه کاره هستند؟‌ این همه فرصت را از دست دادند. مردم از ما می پرسند چه کسی مسئول بود.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار