جزییات حمله رژیم اسراییل به بیروت

رژیم اسراییل امروز سه‌شنبه یک ساختمان را در ضاحیه جنوبی بیروت هدف قرار داد که به خاطر تراکم بالای جمعیت در این منطقه، بنا بر آمار اولیه، یک نفر شهید و چندین نفر هم زخمی شدند.

به گزارش جهان مانا، برخی از منابع خبری از جمله خبرگزاری رویترز از شنیده شدن صدای یک «انفجار مهیب» در بیروت پایتخت لبنان خبر دادند که ناشی از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی بود.این منابع گفتند که رژیم صهیونیستی در جریان یک حمله پهپادی، ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داده است. برخی از منابع نیز مدعی شدند که صهیونیستها یک خودرو را در محله «حریک» در ضاحیه هدف قرار دادند.شبکه خبری اسکای نیوز مدعی شد که هدف اسرائیل از این حمله، ترور یکی از فرماندهان ارشد حزب الله است؛ زیرا انفجار در نزدیکی مقر حزب الله رخ داده است.این ادعا در حالی مطرح شده که حزب الله هنوز بیانیه رسمی در این خصوص صادر نکرده است.

زخمی شدن چند غیر نظامی در حمله بیروت

شبکه خبری المیادین با اشاره به اینکه انفجار در بیروت، ناشی از حمله اسرائیل به یک منطقه پرجمعیت بوده است، خبر داد که در جریان این حملات، چند نفر زخمی شده‌اند.خبرنگار المیادین که در محل حادثه حضور دارد، می‌گوید آمبولانسها در محل حاضر شده‌اند. ساختمانی هم که هدف قرار گرفته، چسبیده به بیمارستان «بهمن» در منطقه «حاره دیک» است.منابع لبنانی خبر دادند که تا این لحظه، در حمله اسرائیل به بیروت، یک نفر شهید شده‌اند. هنوز آمار دقیقی از تعداد افراد زخمی در دست نیست.در واکنش به این حملات، شماری از مردم بیروت در منطقه حاره دیک، در حمایت از حزب الله، راهپیمایی برگزار کردند.

حمله رژیم صهیونیستی به بیروت

منبع: ایرنا
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار