پیام کابینه نتانیاهو به خانواده اسرای اسراییلی درباره موعد پایان جنگ با حزب‌الله

منابع مطلع از پیام کابینه رژیم صهیونیستی به خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه درباره موعد پایان حملات به لبنان و جنگ با حزب‌الله پرده برداشتند.

به گزارش جهان مانا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع مطلع از پیام ارسال شده برای خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه فاش کرد: در این پیام پیش‌بینی شده است که جنگ در جبهه شمال طی ۲ یا سه هفته آتی پایان یابد.

این منبع همچنین گفت: هدف دستیابی به آتش‌بس در جبهه‌های شمال و جنوب و همچنین امضای توافق تبادل اسرا است.

خانواده‌های اسرای صهیونیست نسبت به تمرکز کابینه رژیم صهیونیستی بر جنگ با حزب‌الله و بی‌توجهی به سرنوشت فرزندان اسیر آنها در نوار غزه معترض هستند.

صهیونیست‌ها و خانواده‌های اسرای صهیونیست علیه سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و ورود به جنگ با حزب‌الله لبنان، معترض هستند و او را به رها کردن اسرا متهم کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه (دوم مهر) حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد و تا بدین لحظه صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه (ششم مهر) نیز منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان شد. حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است. این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار