سکوت بکام درباره جذب مسی شکست؛ بیش از یک میلیون پیام داشتم!

دیوید بکام اسطوره فوتبال انگلیس و مالک اینترمیامی فاش کرد وقتی که لیونل مسی تصمیمش برای حضور در لیگ MLS را اعلام کرده با بیش از یک میلیون پیام روی تلفن همراهش بیدار شده است!

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس که مالک باشگاه آمریکایی مستقر در فلوریدا در لیگ MLS است. قرار است لیونل مسی روز چهارشنبه به طور رسمی به عنوان بازیکن جدید اینترمیامی معرفی شود و این انتقال به صورت رایگان از پاری‌سن‌ژرمن انجام شد.

 

برنده ۷ توپ‌طلا ماه گذشته تأیید کرد که موافقت کرده راهی لیگ MLS شود. طبق گزارش‌ها او پیشنهادهایی از باشگاه سابقش بارسلونا و باشگاه‌هایی در عربستان داشت، اما اروپا را برای ایالات متحده آمریکا ترک کرد.

دیوید بکام که با سایت «اتلتیک» در این باره صحبت می‌کرد، به یاد آورد: «چند هفته پیش من با حدود یک میلیون پیامی در تلفن همراه خودم از خواب بیدار شدم. پیش خودم فکر کردم که چه اتفاق بدی افتاده است؟ معمولاً این پیام‌ها را نمی‌خوانم. ناگهان متوجه شدم که لئو صحبت کرده و اعلام کرده به میامی می‌آید. بدیهی است که برای من جای تعجب نداشت.»

بکام ادامه داد: «وقتی می‌شنوم که یکی از بهترین بازیکنان جهان که اگر الان هم بهترین نیست همه‌چیز را کسب کرده و هنوز هم بازیکنی عالی‌ست، جوان است و می‌خواهد کاری انجام دهد برای تیم من بازی می‌کند، این لحظه‌ای بزرگ برای ماست.»

لیونل مسی پس از آن که هموطنش تاتا مارتینو جانشین فیل نویل شد، با سرمربی پیشین بارسلونا و تیم ملی آرژانتین همکاری خواهد کرد. البته هم‌تیمی سابق او سرخیو بوسکتس هم پس از خروج از بارسلونا با این تیم در لیگ MLS قرارداد امضا کرده است.

هواداران کمی باید صبر کنند تا اولین بازی مسی برای تیم جدیدش را ببینند. ۲۱ جولای (۳۰ تیر) اولین فرصتی است که لئوی ۳۶ ساله مقابل کروس‌آسول مکزیک در «لیگ کاپ» می‌تواند برای اینترمیامی بازی کند.

در همین حال اولین بازی او در لیگ MLS حداقل تا ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) انجام نخواهد شد، چرا که این رقابت‌ها برای لیگ کاپ به طور موقت تعطیل خواهد شد.

اینترمیامی این روزها به دنبال بالا رفتن از ته جدول کنفرانس شرق در لیگ MLS است.

دیدگاه