۲ خبر طلایی از لژیونرهای فوتبال ایران

طبق خبرهای رسیده، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش قرار است وارد عرصه تیمداری در فوتبال ایران شوند.

دیروز خبر رسید که علیرضا جهانبخش یکی از متقاضیان خرید باشگاه داماش گیلان است. خبری که در حال حاضر از سوی جهانبخش تایید نشده اما امیدواریم صحت داشته باشد.

داماش در سال‌های گذشته با وجود بهره بردن از هواداران پرخروش در رشت، همواره با مشکلات متعدد مالکیتی و مالی مواجه بوده است. در واقع مدیری پیدا نشد که با یک پشتوانه مالی درست و حسابی بتواند در داماش، فرآیند باشگاهداری را دنبال کند.

این‌که چنین تیمی با این همه هوادار در لیگ‌های پایین حضور پیدا می‌کند، نشان می‌دهد این باشگاه درد مدیریتی و مالکیتی دارد. واقعا چه کسی بهتر از علیرضا جهانبخش که خودش روزگاری در داماش توپ می‌زد و از فوتبال رشت به اروپا رفت و لژیونر شد...

خبر بعدی اما مربوط به تیم‌داری مهدی طارمی در بوشهر است. طارمی ترجیح داده امتیاز تیمی را با نام «شهریار» خریداری کند تا استعدادهای بوشهری در رده‌های پایه شکوفا شوند.

لژیونرهای فوتبال ایران با این سابقه و تجربه، اگر وارد عرصه تیم‌داری شوند در واقع به فوتبال ما خدمت کرده‌اند و برای خودشان هم یک سرگرمی ویژه ساخته‌اند؛ نخست در کاری که عاشقش هستند در سال‌های بازنشستگی فعالیت می‌کنند و مهمتر از همه، در نقش مدیرانی ظاهر می‌شوند که فوتبال ایران با تمام وجود به حضورشان نیاز دارد.  

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار