سامان قدوس بازیکن مورد علاقه قلعه‌نویی

شب گذشته سامان قدوس ستاره تیم ملی فوتبال ایران در بازی تدارکاتی مقابل بلغارستان بود.

 ماهیت دیدارهای تدارکاتی همین است. اینکه کادر فنی هر تیمی بتواند هم نسبت به سیستم و استراتژی مورد نظر خود به شناخت برسد و هم بتواند بازیکنان و توانایی‌هایشان برای اجرای فلسفه مورد نظر خود را به درستی بشناسد.

سامان قدوس یکی از بازیکنان تراز اول تیم ملی به شمار می‌رود، که پس از گذشتن از سوئد و انتخاب تیم ملی فوتبال ایران هرگز نتوانسته در ترکیب تیم ملی به آن ستاره‌ای بدل شود که از او انتظار می‌رود.

سبک بازی تیم ملی فوتبال ایران در دوران کی‌روش به گونه‌ای بود که این مربی نشان داد سامان قدوس را فقط برای دقایق پایانی به زمین مسابقه وارد می‌کند و این بازیکن در دوران اسکوچیچ هم هیچ وقت تبدیل به بازیکن ثابت نشد، اما این داستان به نظر می‌رسد با حضور امیر قلعه‌نویی تغییر کند.

قلعه‌نویی همواره نشان داده که برای اینکه تفکراتش را به نحو احسن پیاده کند، به حضور بازیکنان بازیساز و خلاق نیاز دارد و در دوران مربیگری او هم علاقه‌اش به بازیکنانی نظیر مجتبی جباری و جان واریو موید همین موضوع است.

قدوس در مصاف با بلغارستان بارها با حرکات پا به توپ و پاس‌های در عمق خود برای مهاجمین تیم ملی گره بازی را باز کرد و به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی در مصاف با آنگولا هم برای اینکه شماره 14 تیم ملی بیشتر در تیم جا بیفتد، بار دیگر از او نهایت استفاده را ببرد و هیچ بعید نیست بار دیگر در ترکیب اصلی وارد زمین شود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار