طیبی: دیگر باید چه کار کنیم تا داور پنالتی بگیرد

مدافع استقلال خوزستان می‌گوید که اگر موقعیت‌های آنها گل می‌شد، اکنون سوم جدول بودند.

محمد طیبی در پایان دیدار استقلال خوزستان و پیکان گفت: درست است که وضعیت خوبی نداریم، ولی تیم ما خوب بازی می‌کند. ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم. در دقیقه 90 بازی نمی‌دانم داور چرا آن صحنه واضح را خطا نگرفت، خودم هم به صحنه نزدیک بودم. چطوری حق یک تیم را ضایع می‌کنند؟ از داوران خواهش می‌کنم دقت کنند تا ما که زحمت می‌کشیم، حقمان خورده نشود.

وی در پاسخ به این سوال که اشتباهات داوری باعث شکست آنها شده، گفت: شک نکنید که علت باخت ما داوری بوده است. همان‌طور که در بازی با استقلال، کارشناسان داوری گفتند گلی که ما دریافت کردیم، آفساید بوده است. امروز نیز من در فاصله یک تا دو متری صحنه بودم و مدافع حریف، بازیکن ما را هل داد. نمی‌دانم دیگر باید چه اتفاقی رخ دهد تا داور پنالتی بگیرد.

طیبی در مورد اینکه آنها خوب بازی می‌کنند ولی بدشانس هستند، گفت: اگر موقعیت‌هایی که از دست دادیم گل می‌شد، الآن در رتبه سوم جدول بودیم. در بازی با استقلال تهران، گل آنها صددرصد آفساید بود، ولی داور نگرفت. امروز نیز شک نکنید خطای پنالتی برای ما گرفته نشد. خودم به صحنه نزدیک بودم. ضمن اینکه در زدن ضربات آخر بدشانس هستیم.

مدافع استقلال خوزستان در پایان و درخصوص وقفه دوباره در بازی‌های لیگ گفت: این تعطیلات به تیم‌ها خیلی ضربه می‌زند. خود من تا بدنم روی فرم می‌آید، دوباره مسابقات تعطیل می‌شود. از سازمان لیگ خواهش می‌کنم برنامه‌ریزی درستی انجام دهند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه