خطیبی: به خودم و بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی پیکان می‌گوید که میانگین سنی بازیکنان او در دقایق پایانی بازی با استقلال خوزستان، به عدد 21 سال رسیده است.

رسول خطیبی در نشست خبری پس از دیدار برابر استقلال خوزستان که با پیروزی یک بر صفر پیکان همراه شد، گفت: خودتان دیدید که بازی بسیار زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودیم. هم تیم حریف واقعا فوتبال بازی کرد و هم تیم ما. تلاش کردیم سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی پیکان گفت: موقعیت زیاد داشتیم و جنگنده بازی کردیم. سعی کردیم در میانه میدان کمتر اشتباه کنیم. خصوصیات خیلی بارز تیم استقلال خوزستان، شوت‌زنی و بازی مستقیم بود. الحمدالله بچه‌ها اینها را به خوبی انجام دادند.

خطیبی می‌گوید: با تمام احترام به همه مربیان حاضر در لیگ، من واقعا به جرئت می‌توانم بگویم به خودم، کادرفنی‌ام و بازیکنانم افتخار می‌کنم. خودم را می‌گویم، چون اگر میانگین سنی تیم ما را از دقیقه 80 به بعد بررسی کنید، به 20 یا 21 سال رسید. الحمدالله بازیکنان باتجربه‌مان هم خوب کار می‌کنند و هم جوانان را در زمین خوب هدایت می‌کنند.

رسول خطیبی

وی گفت: به باشگاه پیکان تبریک می‌گویم که این تیم را جمع کرده است. اگر من این تیم را تشکیل داده‌ام، با کمک باشگاه بوده است. از باشگاه تشکر می‌کنم و افتخار می‌کنم که این تیم را دارم. فکر می‌کنم هیچ تیمی در لیگ برتر این میانگین سنی را ندارد.

او ادامه داد: نتایج ما طوری بود که می‌توانستیم بالای جدول باشیم. امتیازاتی که از دست دادیم، اکثر پیش بودیم ولی در دقایق آخر به دلیل بی‌تجربگی بازیکنان گل دریاف کردیم. چون به این بازیکنان اعتقاد داشتم، گفته بودم که چند بازی بعد، آنها باتجربه و پخته‌تر می‌شوند. به بازیکنان و خانواده‌هایشان تبریک می‌گویم.

خطیبی در پاسخ به این سوال که چرا در مراسم آغازین بازی حضور نداشته است، گفت: چون نکاتی در مورد ضربات ایستگاهی اشتباه شده بود و چاپ اشتباهی صورت گرفته بود، در رختکن حضور داشتم تا آنها را اصلاح کنم. اگر دیده باشید، آنها را با خودم به همراه داشتم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه او به‌خاطر خواندن نماز به رختکن رفته، پاسخ داد: آن هم درست است. اگر بگویم بخاطر نماز بوده، می‌گویند ریا شده است. ولی بیشتر بخاطر همان مسئله ضربات ایستگاهی بود که به کادرفنی برسانم و در تعویض‌ها اشتباهی صورت نگیرد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه