پیروانی: داوران ادبیات تحکم آمیز با ما دارند

امیرحسین پیروانی می‌گوید کمیته داوران و فدراسیون به جای محرومیت مربیان باید حرف‌های آنها را بشنوند.

امیرحسین پیروانی، مربی استقلال خوزستان در کنفرانس خبری پیش از بازی ملوان در ابتدا گفت: بازی ما با تیم خوب ملوان است. ملوان سبقه درخشانی در سطح فوتبال کشور دارد و بازیکنان بزرگی را به کشور معرفی کرده است و امسال هم با آقای تارتار فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد.

*فوتبال زیبا کفایت نمی‌کند

تیم ما به لحاظ کمی امتیازات لازم را کسب نکرده اما به لحاظ کیفی بازیکنان‌مان شرایط خوبی دارند. واقف هستیم که فوتبال زیبا کفایت نمی‌کند و باید با توجه به شناختی که از ملوان داریم، با برنامه در زمین حاضر بشویم و این قول را می‌دهم که تیمی پرتلاش در زمین هستیم و در آینده روند بهتری داشته باشیم.

*به جای محروم کردن حرف‌های مربیان باتجربه را بشنوید

اینکه تنها خروجی مصاحبه مربیان محرومیت و جریمه نقدی باشد کفایت نمی‌کند. باید علت این اتفاقات را پیدا کنند. داورانی که قبلا بودند باتجربه‌تر عمل می‌کردند و ارتباط بهتری با مربیان برقرار می‌کردند و بهتر بازی‌ها را مدیریت می‌کردند. بهتر است که حرف‌های مربیان باتجربه را بشنوند.

*داوران ادبیات تحکم آمیز دارند

داوران بسیار عزیزی داشتیم که من با آنها در ارتباط بودم در محیط های دانشگاهی بارها و بارها آنها با مدیریت و با ارتباط خوب، دوستانه خیلی مسائل حل می‌شد الان با این تفکرات تحکم‌آمیز و ادبیاتی که از سوی داوران به مربی‌ها گفته می‌شود، شاید ۵۰ درصد مشکلات است.

*جوانگرایی در استقلال خوزستان

من بیشتر از آنچه که در تیم های لیگ مربیگری کرده باشم در تیم‌های ملی پایه مربیگری کردم. بیش از ۱۰ سال چه به عنوان سرمربی و چه به عنوان مربی در تیم‌های جوانان و امید بودم و از طرف دیگر آقای پور موسوی هم چندین سال سرمربی تیم ملی جوانان بودند و یک نگاه ویژه به بازیکنان جوان داریم. جدا از اینکه نتیجه بسیار مهم است و امیدوار هستیم که تیم خوب استقلال خوزستان در لیگ حفظ کنیم، دنبال این هستیم که بتوانیم بازیکنان جوان شایسته‌ای که در آکادمی باشگاه استقلال خوزستان هستند، با تجربه بشوند و سال‌های آینده هم به لحاظ فنی هم به لحاظ اقتصادی بتوانند تاثیرگذار باشند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه