تساوی آلومینیوم و پیکان در دیداری پر حاشیه

دیدار پر حاشیه دو تیم آلومینیوم اراک و پیکان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید.

به گزارش جهان مانا ، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک میزبان تیم پیکان تهران بود. 

آلومینیوم تا پیش از این بازی با کسب ۱۳ امتیاز در رده نهم جدول قرار داشت و پیکان نیز با ۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول جای گرفته بود.

تقابل سیدمجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک با تیم فصل گذشته خود از نکات جالب توجه این بازی بود. همچنین در هفته جاری با اعلام رسمی باشگاه پیکان رسول خطیبی از هدایت این تیم برکنار شد و رضا عنایتی به عنوان سرمربی جدید خودروسازان معرفی شد.

در دقیقه ۵ بازی سامان نریمان جهان با نفوذ از سمت راست تیم پیکان توپ را در درون محوطه جریمه به حامد پاکدل رساند. این بازیکن نیز با یک حرکت انفرادی موفق شد دروازه تیم سابق خود را باز کند تا پیکانی‌ها خیلی زود از حریف خود پیش بیافتند.

در دقایق پایانی نیمه نخست بازی اراکی‌ها صاحب یک ضربه کرنر شدند که میلاد فخرالدینی با یک ارسال تماشایی توپ را به درون محوطه جریمه پیکان فرستاد و دروازه خودروسازان توسط شاگردان مجتبی حسینی باز شد، اما داور بازی این گل را به دلیل آفساید، مردود اعلام کرد تا بازی به جنجال و حاشیه کشیده شود.

پس از آفساید اعلام شدن گل تساوی آلومینیوم اراک به پیکان، بازیکنان و کادرفنی تیم آلومینیوم و به ویژه مجتبی حسینی، اعتراض شدیدی به تیم داوری انجام دادند و حتی سرمربی این تیم با دروازه‌بان پیکان درگیری پیدا کرد. این بازی در اواخر نیمه نخست حدود 20 دقیقه متوقف بود و در نهایت ادامه پیدا کرد.

بازیکنان آلومینیوم اراک پس از این صحنه به سمت کمک داور بازی رفتند و به دنبال آن حسینی و کادر فنی آلومینیوم وارد میدان شدند و در ادامه عنایتی نیز به این جمع اضافه شد. بحث و مشاجره طرفین بالا گرفت و این موضوع باعث شد تا بازی ۱۰ دقیقه متوقف شود. پس از دخالت عوامل برگزاری، این بازی از سر گرفته شد و در نهایت داور پس از گذشت ۶۸ دقیقه سوت پایان بازی را در نیمه نخست به صدا در آورد.

با آغاز نیمه دوم شاگردان حسینی که به دنبال جبران گل خورده بودند در دقیقه ۶۳ بازی صاحب ضربه ایستگاهی شدند. فخرالدینی که پشت توپ ایستاده بود توپ را به محوطه جریمه فرستاد و حاجی‌عیدی با ضربه سر موفق شد گل مساوی را وارد دروازه پیکان کند.

در پایان این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم به تقسیم امتیازات در اراک رضایت دهند.

آلومینیوم با این نتیجه و پیش از پایان بازی‌های هفته با ۱۴ امتیاز در مکان هشتم جدول قرار گرفت و پیکان با ۹ امتیاز جایگاه سیزدهم را حفظ کرد. 

تیم داوری: پیام حیدری/ کمک‌ها: سیدرضا آشورماهانی و محمدصالح عرب‌آبادی؛ داور چهارم: سعید رحیمی‌مقدم

ترکیب ابتدایی آلومینیوم اراک:

احمد گوهری، سیدمهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد بدرقه، میلاد فخرالدینی، یونس اکبرپور، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی و مرتضی تبریزی

سرمربی: سیدمجتبی حسینی

ترکیب ابتدایی پیکان تهران:

محمد ناصری، ایمان اکبری، امیرحسین صدقی، علی‌اکبر رنجبر، امیر طاهر، منصور باقری، غلامرضا ثابت‌ایمانی، مجتبی حق‌دوست، محمدجواد آزاده، سامان نریمان‌جهان و حامد پاکدل

سرمربی: رضا عنایتی

 

دیدگاه