محمود فکری دیگر درباره سرخابی‌ها حرف نمی‌زند!

محمود فکری بعد از حضور در کمیته اخلاق علاقه خاصی برای طرفداری از استقلال و پیش‌بینی نتیجه دربی از خود نشان نداد.

به گزارش جهان مانا ، در روزهای گذشته حرف‌هایی که محمود فکری سرمربی هوادار و سابق استقلال درباره اشکان خورشیدی بر زبان آورد، جنجال‌های متعددی را پدید آورد. همین صحبت‌ها بود که باعث شد خورشیدی داور دیدار پرسپولیس و هوادار موضع‌گیری تندی علیه فکری در پایان بازی داشته باشد.

از این رو فکری به کمیته اخلاق هم رفت و درباره صحبت‌های خود توضیح داد. سرمربی هوادار که بعد از حضور در جمع اعضای کمیته اخلاق اعلام کرد از صحبت‌هایش سوء برداشت شده، دیگر علاقه‌ای به صحبت کردن درباره سرخابی‌های پایتخت و فضای کری‌خوانی ندارد.

وقتی از کاپیتان و سرمربی سابق استقلال درباره دربی 102 تهران پرسیده شد، او اینطور پاسخ داد: «امیدوارم بازی خوبی انجام شود . تمام ایران بیننده این بازی هستند و امیدوارم تماشاگران از بازی لذت ببرند. امیدوارم زیبایی بازی بیشتر از حواشی آن به چشم بیاید. انشاالله بازی قشنگی باشد و هر تیمی بهتر کار کرده، برنده باشد.»

سرمربی سابق استقلال که ظاهرا دوست نداشت وارد فضای دربی و طرفداری از آبی پوشان شود، پیش بینی خود را هم بیان نکرد. او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی چیست، گفت: «پیش بینی خاص ندارم!»

 

منبع: ورزش3
دیدگاه