معاون ارتباطات استقلال: پرسپولیس با VAR مخالف است چون 7 امتیاز با اشتباهات داوری به دست آورده!

معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال علیه پرسپولیس موضع تندی گرفت.

 به گزارش جهان مانا ، مهدی هژبری روی خط یک برنامه تلویزیونی رفت و در خصوص طرح شکایت علیه پرسپولیس گفت:

 ما اولین شکایتمان را قبل از دربی ثبت کرده بودیم. وزیر محترم ورزش و جوانان از استقلال و پرسپولیس خواست علیه تیم مقابل مصاحبه نکنند اما از روزی که این خواسته مطرح شده، باشگاه پرسپولیس بی‌وقفه علیه استقلال اظهار نظر می‌کند و هیچ برخوردی صورت نمی‌گیرد. 

در بازی استقلال مقابل سپاهان، تیم حریف در بین دو نیمه علیه ما بیانیه داد اما بخاطر جوابیه باشگاه استقلال که ۳.۵ ساعت پس از بازی منتشر شد، بنده با دستور موقت ۲۰ روز محروم شدم. باشگاه پرسپولیس همچنان و هر زمان که دلشان بخواهد علیه بیانیه می‌دهد و مصاحبه می‌کنند اما مصونیت دارند و هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

هژبری در خصوص تنش‌های شکل گرفته قبل از دربی ۱۰۲ اظهار داشت:

متاسفانه تنش‌های دربی ۱۰۲ از صحبت‌های یک مجری در یک برنامه تلویزیونی صبحگاهی آغاز شد. ایشان همین چند هفته پیش یک شوخی زشت با یکی از بازیکنان استقلال کرد و حالا شوخی زشتی با بازیکنان استقلال در خصوص VAR را تکرار می‌کند. من لحظه‌ای تصور کردم افرادی در صداوسیما علاقه دارند تا این بازی به جنجال کشیده شود. همیشه تلویزیون قبل از دربی به رعایت فرهنگ از سوی هواداران و اعضای تیم‌ها تاکید می‌کرد اما ناگهان فردی یک شوخی سخیف در حد مهدکودک انجام می‌دهد و هواداران را بهم می‌ریزد. من نمی‌دانم چه نفعی در این بهم ریختن وجود دارد. بخاطر وایرال شدن؟ آیا ارزشش را دارد؟

 

معاون استقلال ادامه داد:

ما توقع داریم که مسئولان صداوسیما برخورد کنند. اگر طرفدار یک تیم هستید، یک بوق دستتان بگیرید و به جایگاه تماشاچیان بروید؛ چرا در رسانه ملی از یک دفاع می‌کنید؟ مگر رسانه متعلق به یک رنگ خاص است؟

 

هژبری در مورد حواشی مسابقه استقلال و پرسپولیس گفت:

آقای عالیشاه گل زدند و به ایشان تبریک می‌گویم، اما پس از آن دو بازیکن پرسپولیس پیراهن او را به سمت هواداران ما می‌گیرند؛ این کار قشنگی نیست. در طول بازی، هواداران به سمت بازیکنان ما بطری پرت می‌کردند اما بچه‌های ما کرنر را زودتر می‌زدند که از تنش دوری کنند. پس از بازی، فردی از باشگاه پرسپولیس مصاحبه کرد و گفت بازیکنان استقلال دور افتخار زدند. کدام دور افتخار؟ بازیکن ما از هواداری که به استادیوم آمد تشکر کرد و این اخلاق حرفه‌ای است. روزبه چشمی تا ۱۵ دقیقه پس از بازی از شدت ناراحتی به رختکن نمی‌رفت.

 

معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال درباره عملکرد کمک داور ویدیویی در دربی ۱۰۲ تصریح کرد:

مدیرعامل محترم باشگاه استقلال پس از پایان بازی صحبت کرد و گفت تصور می‌کنم یک پنالتی ما سوخت اما به نظر داور احترام می‌گذارم. همه دنیا می‌گویند فوتبال با VAR برگزار شود اما در باشگاه پرسپولیس با آن مخالفند چون ۷ امتیاز از ۲۱ امتیاز کسب شده را با اشتباهات داوری به دست آورده‌اند. دیروز هم اگر VAR نبود، استقلال این بازی را می‌باخت و حق به حق‌دار نمی‌رسید.

 

هژبری در پایان گفت:

آقای بادامکی در عربستان هم بودند علیه استقلال صحبت کردند. قبلا گفتم ایشان حق دارند از باشگاه پرسپولیس دفاع کنند ولی الان علیه ما حرف می‌زنند. از پرسپولیس شکایت کردیم به این دلیل که به ما تهمت و اتهام زده‌اند و هوادار انتظار دارد که شکایت کنیم.

 

 

 

دیدگاه