آتش اختلاف به دامن پرسپولیس افتاد

وزارت ورزش و جوانان، اختلاف با سازمان خصوصی سازی را علنی کرد.

به گزارش جهان مانا ، وزارت ورزش و جوانان در خبری اعلام کرد اضافه شدن دو عضو جدید به ترکیب  هیات مدیره پرسپولیس قطعی است. پایگاه خبری این وزارتخانه به نقل از محسن معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد:

در پی تصمیم اتخاذ شده و اضافه شدن حسن طباطبایی و ابراهیم شکوری به ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، وزارت ورزش و جوانان اعلام می‌کند ترمیم انجام شده در ترکیب هیات مدیره این باشگاه قطعی است و با اضافه شدن این دو عضو، تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس کار خود را ادامه می‌دهد».

 

ظهر روز سه‌شنبه (24 بهمن 1402) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه هادی شکوری و سید حسن طباطبایی به عنوان دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران انتخاب شدند. شکوری بازیکن سابق سرخ‌پوشان بوده که پیش‌تر در سمت قائم مقام، سخنگو و معاونت اجرایی پرسپولیس فعالیت داشت. طباطبایی هم در حال حاضر رئیس دراسیون کاراته است و ظاهرا باید با انتصاب جدید از سمت خود کنار برود.

 

با اعلام سید شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، طباطبایی برای حضور در پرسپولیس به فعالیت خود در فدراسیون کاراته پایان خواهد داد. سال گذشته محمد علیپور به دلیلی مشابه از هیأت مدیره پرسپولیس کنار رفت. او که رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز بود به دلیل موانع قانونی از سمت خود در هیأت مدیره پرسپولیس استعفا کرد.

 

ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ سازمان خصوصی سازی به شدت به اعلام نام اعضای جدید هیأت مدیره پرسپولیس اعتراض کرد. محمد صادق واعظی، معاون سازمان خصوصی سازی در این باره گفت :

با توجه به برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت پرسپولیس در تاریخ امروز سه شنبه 24 بهمن 1402 در محل این شرکت، هیچ تغییری در ترکیب هیات مدیره این شرکت صورت نگرفته است.

 

وقتی مجمع باشگاه پرسپولیس برگزار شد، نمایندگان سازمان خصوصی سازی اعتراض کرده و حتی گفته شد آنها مصوبه انتخاب اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را امضا نکرده‌اند، چرا که در صورتجلسه حرفی از انتخاب اعضای جدید به میان نیامده بود. حالا وزارت ورزش اعلام کرده ترمیم هیأت مدیره اتفاق افتاده و شکوری و طباطبایی جای حسین خبیری و پیمان حدادی را گرفته‌اند. حالا باید دید در نهایت کدام‌یک حرف خود را در هیأت مدیره پرسپولیس به کرسی خواهند نشاند.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار