روزگار ناخوش فخرالدینی در استقلال

مدافع راست جدید استقلال فعلا دور از پازل تاکتیکی تیمش است.

به گزارش جهان مانا ، میلاد فخرالدینی آخرین خرید استقلال در نقل و انتقالات زمستانی بود که تصمیم به جدایی از آلومینیوم اراک برای حضور در جمع آبی پوشان گرفت، اما با گذشت سه هفته از شروع دور برگشت لیگ برتر و یک مسابقه از جام حذفی هنوز جایگاهی در این تیم به دست نیاورده و دور از ترکیب است.

فخرالدینی که در دور رفت لیگ برتر 13 بازی برای آلومینیوم اراک انجام داده بود، در شرایطی به استقلال پیوست که قرار بود جانشین کوین یامگا شود و انتظار می‌رفت به ترکیب آبی‌ها برسد، اما در چهار دیدار پیاپی دور از جمع 11 نفر اصلی بوده و فقط در دو مسابقه فرصت کمی به دست آورده است.

این مدافع راست که در گذشته هم تجربه بازی در استقلال را داشت، پس از پیوستن به جمع آبی‌ها در هفته شانزدهم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان در دقیقه 4+90 به میدان رفت ولی در دو بازی بعدی مقابل ملوان انزلی و سپاهان به‌طور کامل روی نیمکت نشست تا اینکه دیروز در جام حذفی به کار گرفته شد.

فخرالدینی در دقیقه 72 مسابقه روز گذشته استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل مس رفسنجان به میدان رفت، اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود و پس از حضورش هم تغییری در نتیجه اتفاق نیفتاد تا احتمالا دوباره دور از ترکیب آبی‌ها باشد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
  • مسعود

    این است نظریه بلند پروازانه ،نوش جونش باشه نیمکت نشینی

آخرین اخبار
بازار