پیروانی: باید زودتر تاریخ دربی را مشخص کنند

افشین پیروانی می‌گوید باید هرچه سریع‌تر زمان قطعی برگزاری دربی اعلام بشود.

به گزارش جهان مانا، افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس پس از بازی فولاد در جمع خبرنگاران گفت: روز جهانی زن را تبریک می‌گویم. آرزو دارم بانوان کشورمان روز به روز موفق‌تر و سالم‌تر باشند. از هواداران زنی که در استادیوم بودند تشکر می‌کنم و عذرخواهی می‌کنم که زیر باران بودند. امیدوارم اتفاقی بیفتد که بهتر بتوانند بازی را ببینند. آرزوی سلامتی دارم برای مردم عزیز سیستان و بلوچستان. ان‌شاالله نگاه ویژه‌تری به آن‌ها بشود.

او در مورد بازی عنوان کرد: یک تبریک خوب به هوادارانی که به استادیوم آمدند و یک تبریک ویژه به بچه‌های تیم و کادر فنی که بازی تماشاگر پسندی به نمایش گذاشتند. خدا را شکر بردیم، فوتبال خوبی انجام دادیم و مستحق پیروزی بودیم.

او درباره قهر تصویربردار در نیمه اول گفت: البته ما دخل و تصرفی نداشتیم ولی بحث این بود که داور چهارم جلوی تصویربردار بود. ما متوجه شدیم ولی از وظایف ما نبود و ما فقط دورادور نگاه می‌کردیم.

او درباره مشکلات مالی باشگاه گفت: دارند تلاش می‌کنند تا بتوانند بحث مالی را حل کنند.

پیروانی درباره تاریخ دربی گفت: ما دوست داریم زودتر تاریخ دربی مشخص شود. این که ما نمی‌دانیم چند روز دیگر بازی داریم قشنگ نیست و امیدواریم زودتر اعلام شود‌. تیم دیگر هم شرایط مشابهی دارند و دنبال برنامه‌ریزی هستند. اگر قرار است بازی بشود یا کنسل بشود باید اعلام کنند‌.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار