پاداش 1 میلیارد تومانی از طرف وزارت ورزش به تکواندوکاران

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در اردوی تمرینی تیم ملی تکواندو مردان و بانوان حاضر و از شرایط ملی پوشان پیش از اعزام به المپیک پاریس مطلع شدند.

به گزارش جهان مانا ، در کمتر از سه هفته مانده تا آغاز مسابقات المپیک 2024 پاریس، وزیر ورزش در جمع تکواندوکاران ایران اعلام کرد که پنج شنبه هفته جاری با حضور ۴۰ المپین، مراسم تجلیلی از آنها و خانواده هایشان را برگزار خواهند کرد و از همسران و مادران نفرات اعزامی به المپیک پاریس تجلیل خواهد شد.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و اعضا فنی کادر فنی تیم ملی دختران و پسران در این دیدار حضور داشتند.

 

هادی ساعی گزارشی از آخرین وضعیت ملی پوشان اعزامی به پاریس را ارایه و تاکید کرد و گفت:

در ترکیب تیم های ملی آقایان و بانوان ایران جوانانی حضور دارند که می توانند در آینده برای این رشته افتخارآفرین باشند.

 

کیومرث هاشمی هم در این دیدار گفت:

خوشحالم که در جمع ملی پوشان المپیکی و پارالمپیکی حضور پیدا کردم. این عزیزان برای حضوری موفق در رویداد پیش رو آماده می شوند. طبق برنامه ریزی که از قبل انجام شده شرایط خوبی بر تکواندو حاکم است. 

 

وی ادامه داد:

در راس این فدراسیون پرافتخارترین المپیک ورزشی ایران حضور دارد. هادی ساعی جمع بسیار خوبی را کنار خود دارد. ما هم تلاش می کنیم اگر مشکلی وجود دارد برطرف کنیم. 

 

وزیر ورزش و جوانان در مورد اهدای پاداش به ورزشکاران المپیکی گفت: بزودی در مراسمی با حضور خانواده ورزشکاران به آنها پاداشی اهدا خواهیم کرد. ضمن این که میزان پاداش مدال آوران را هم افزایش دادیم و ۸ میلیارد تومان به مدال طلا، ۴ میلیارد تومان به مدال نقره و ۲ میلیارد تومان به مدال برنز خواهیم داد.

او نوید این خبر را داد که یک میلیارد تومان پاداش به حساب فدراسیون تکواندو واریز می‌شود تا این مبلغ بین کادرفنی و بازیکنان حاضر در اردو تقسیم شود.

 

تیم ملی تکواندو مردان و بانوان کشورمان که این روزها در مرکز جهانی تکواندو تمرینات خود را پیگیری می‌کنند، قرار است با ترکیب چهار ملی‌پوش در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور داشته باشد.

 

دیدگاه