لحظه به لحظه با قرعه‌کشی لیگ‌برتر

قرعه‌کشی مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران در حال انجام است.

به گزارش جهان مانا، مراسم قرعه‌کشی فصل 04-1403 لیگ برتر فوتبال ایران با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، نمایندگان باشگاه‌ها، پیشکسوتان، روءسای هیئت‌های فوتبال و ... از ساعت 18:30 در سالن همایش هتل المپیک آغاز شده و در حال برگزاری است.

* فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برگزار می‌شود که خیبر خرم‌آباد و چادرملو اردکان جایگزین تیم‌های پیکان تهران و صنعت نفت آبادان شده‌اند.

* تیم‌های «استقلال و پرسپولیس»، «ذوب‌آهن و سپاهان»، «گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان»، «هوادار لیام تهران و چادرملو اردکان» و «فولاد و استقلال خوزستان» تیم‌های متناظر در فصل جدید لیگ برتر و تیم‌های «آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، خیبر خرم‌آباد، شمس‌آذر قزوین، ملوان بندر انزلی و نساجی مازندران» نیز مجزا هستند.

* مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در ابتدای این مراسم ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت درگذشت سعید راد، به مدیران باشگاه‌ها و روءسای هیئت فوتبال خوشامد گفت و تاکید کرد که فوتبال با هیچ پدیده‌ای در ایران قابل قیاس نیست و باید به آن اهمیت بیشتری داده شود.

* تاج در اظهارات خود تاکید کرد که امسال مسابقات بین‌المللی برای تیم ملی و باشگاه‌ها وجود دارد و باید همه تیم‌ها همکاری بیشتری در اجرای بازی‌ها داشته باشند.

* رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که مسابقات فقط در ورزشگاه‌هایی برگزار می‌شود که بلیت الکترونیکی بفروشند و هر تماشاگر الزاما باید در صندلی تعریف شده برای خود بنشیند و اگر الزامات اجرا نشود، باشگاه‌های میزبان باید به یک ورزشگاه دیگر که شرایط مناسب دارند، مسابقات خود را انجام بدهند و با لابی‌گری از طریق استانداری، فرمانداری و ... بازی‌ها انجام شود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار