واکنش پیروانی به برق‌گرفتگی در ورزشگاه شهر قدس!

افشین پیروانی با ابراز تاسف از حادثه برق‌گرفتگی در ورزشگاه شهر قدس، خواستار رسیدگی جدی به وضعیت زیرساخت‌های ورزشی کشور شد.

به گزارش جهان مانا، افشین پیروانی درخصوص بازی با الاهلی عربستان اظهار داشت: از نظر شخصی من فردا با منتخب جهان بازی داریم و فکر می‌کنم از همه تیم‌هایی که الان در آسیا هستند قویتر است حتی از النصر که چند شب پیش بازی آن تیم را دیدم.

سرپرست پرسپولیس افزود:‌ این تیم خیلی ستاره دارد و از حداکثر توانایی و امکاناتشان استفاده کردند که نتیجه بگیرند و حتی چند روز پیش برای سهمیه زیر ۲۳ سالشان رفتند و یک بازیکن برزیلی گرفتند.

پیروانی درخصوص شرایط کیفیت خوب زمین الاهلی گفت: مطمئنا سرمایه‌گذاری خوبی کردند و مطمئنا به دنبال نتیجه گرفتن هستند اینها را می‌گویم که واقعا سطح توقعات پایین‌تر بیاید البته نه فقط برای پرسپولیس. چند ماه دیگر باید در الهلال در ریاض بازی کنیم و فکر می‌کنم مشکل بازی‌های ما با تیم‌های عربستانی نیست و در مقابل تیم‌هایی مثل الغرافه و السد و الریان کار سختی داریم اما ما هم پرسپولیس هستیم و در چند سال گذشته کارهای بزرگی کردیم و ۲ بار به فینال آسیا رسیدیم هرچند که شرایط یک مقدار متفاوت شده ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم که تا با بهترین بازی بهترین نتیجه را بگیریم. راه طولانی داریم و انشاالله به آن نتیجه‌ای که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که هواداران الاهلی می‌گویند خیلی راحت پرسپولیس را می‌برند؛ بیان کرد: به پشتوانه بازیکنانی که دارند اینطور می‌گویند. هر پستی در این تیم یا کاپیتان یا بازیکنان بزرگ تیم‌های دیگر را جذب کردند. یک زمانی در قدیم بازیکنان پا به سن گذاشته می‌آوردند اما جدیدا بازیکنان جوان و خوبی می‌آورند که در تیم‌های قبلی‌شان حرف اول را می‌زدند. درنهایت به حرف هیچ اتفاقی نمی‌افتد اگر تیمشان خوب است باید در زمین نشان دهند و ما هم برای نتیجه گرفتن باید روز خوبمان باشد.

پیروانی باتوجه به میزبانی پرسپولیس از پاختاکور در ورزشگاه شهر قدس و اتفاقات تلخی که امروز در این ورزشگاه افتاد گفت: دو موضوع را باید بررسی کنیم یکی این برقی گرفتگی و در خاموشی تمرین کردن است که اینها واقعا جای تاسف دارد و از مسئولیت من و دیگران خارج است و یک موضوع دیگر این است که اگر قرار است بازی را به شهر دیگری ببریم در آنصورت مهمان می‌شویم. خواهشم این است که حداقل این چند روز که وقت دارند کاری کنند کسی را برق نگیرد  و خاموشی پیش نیاید. اتفاق بدتر نیفتد. شنیدم کسی هم تشکر کرده و گفته که خداروشکر اتفاق بدی برای آن دو نفر نیفتاده؛ همین اسم و لفظ برق‌گرفتگی بدترین اتفاق است و حتما نباید کسی بمیرد که بگویم وای چه اتفاق بدی افتاده است. خواهشا به خودمان بیاییم ما کشور ثروتمندی هستیم ما ۸درصد ثروت دنیا و یک درصد جمعیت دنیا را داریم و خیلی زشت است که شمای نوعی بخواهید این سوال را از من شهروند بپرسید.

 

دیدگاه