استقلال 3 - 0 الغرافه: شروع فوق‌العاده‌ شاگردان نکونام !

استقلال با نمایشی فوق‌العاده الغرافه قطر را قاطعانه شکست داد.

به گزارش جهان مانا، استقلال با یک نمایش فوق‌العاده سه بر صفر به پیروزی قاطعانه‌ای مقابل الغرافه قطر رسید و شروع فوق‌العاده‌ای در لیگ نخبگان پشت سرگذاشت، آبی‌ها بهترین پیروزی روز نخست لیگ نخبگان را رقم زدند.

بازیکنان استقلال در نیمه نخست و در دقایق ابتدایی مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشتند اما حملات زیادی روی دروازه ایجاد نمی‌کردند و بیشتر در حال کنترل مسابقه بودند که رامین رضاییان مدافع آماده استقلال با اراسل تماشایی مدافع الغرافه را وادار به اشتباه کرد و گل اول آبی‌ها در دقیقه 4 به ثمر رسید.

آبی‌ها در ادامه با کارهای ترکیبی که بلانکو و هافبک‌های استقلال انجام دادند چند موقعیت نصفه و نیمه به دست اوردند اما به گل تبدیل نشد و استقلال نیمه نخست را با پیروزی به پایان رساند.

نیمه دوم استقلالی‌ها عملکرد هجومی بهتری داشتند و با حضور مهرداد محمدی در خلق موقعیت موفق‌تر بودند، رامین رضاییان و آرش رضاوند گل دوم و سوم استقلال را به ثمر رساندند تا شب خاطره‌انگیزی برای استقلالی‌ها در شهرقدس رقم بخورد.

لیگ نخبگان آسیا | 26 شهریور 1403 | هفته : 1 | ورزشگاه شهر قدس |

داور وسط: ما نینگ از چین - کمک داوران: ژو فی و ژانگ چنگ از چین - داور VAR: فو مینگ از چین - ژانگ لی از چین

ترکیب استقلال ایران:

سیدحسین حسینی - رافائل سیلوا - سامان فلاح - میلاد زکی‌پور(70-سیدابوالفضل جلالی) - رامین رضاییان - زبیر نیک نفس(84-رضاوند) - روزبه چشمی - دیدیه اندونگ - جلال‌الدین ماشاریپوف(84-کاکوتا) - محمدحسین اسلامی(70-مهرداد محمدی) - گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

 استقلال ایران

ترکیب الغرافه قطر:

خلیفه ابوبکر - ماتیاس نانی - هیونسو جانگ - سیدو سانو - عبدالله یوسف(46-فادلالا) - فابریسیو دیاز(58-دیاز) - فرجان ساسی - عاصم مادیبو - کومان(74-بوسافی)- احمد الجانحی(74-مونتاری) - خوسلو

سرمربی: پدرو مارتینز

 الغرافه قطر

⚽️شرح گل:

دقیقه 4 - گل به خودی ( استقلال 1 - 0 الغرافه ) : ارسال خطرناک رامین رضاییان با اشتباه عبدالله یوسف به گل اول استقلال تبدیل شد تا آبی‌ها خیلی زود مقابل حریف قطری به گل برسند.

دقیقه 79 - رامین رضاییان ( استقلال 2 - 0 الغرافه) : رامین رضاییان ماتیاس نانی مدافع مطرح الغرافه را با یک دریبل زیبا جای گذاشت و با ضربه زمینی محکم گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 89 - آرش رضاوند ( استقلال 3 - 0 الغرافه): حرکت خوب ابولفضل جلالی با پاس کات بک به رضاوند رسید و ضربه دقیق او از بین پاهای مدافع تیم قطری به گل سوم استقلال تبدیل شد.

⏱لحظات حساس:

دقیقه 1: اولین موقعیت جدی استقلال با نفوذ رامین رضاییان ایجاد شد و مدافعان الغرافه هوشمندانه توپ را دفع کردند.

دقیقه 14: ضربه خوسلو به شکلی خطرناک به سیلوا برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 20: ارسال رامین رضاییان با اشتباه عجیب خلیفه دروازه‌بان الغرافه همراه شد و نزدیک بود برای بار دوم دروازه این تیم باز شود.

دقیقه 29: ضربه اندونگ با اختلاف از بالای دروازه الغرافه به بیرون رفت.

دقیقه 40: فرجانی ساسی با ضربه از راه دور دروازه استقبال را تهدید کرد، اما توپ به شکل خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 41: گوستاوو در محوطه جریمه صاحب توپ شد و درحالی‌که رضاییان را روی دست خودش داشت تصمیم به شوت‌زنی گرفت و توپ به کرنر رفت، رضاییان بعد از این صحنه هم‌تیمی خود را به شدت سرزنش کرد.

دقیقه 54: ضربه سر بلانکو بعد از برخورد به مدافع الغرافه به کرنر رفت.

دقیقه 83: موقعیت خوب بلانکو با ضربه ضعیف این بازیکن به بیرون رفت.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار