ورزشگاه شهدای شهرقدس مشکلی برای بازی‌های آسیایی ندارد

مدیر کل امنیتی استانداری تهران می‌گوید که ورزشگاه شهدای شهرقدس آماده میزبانی مسابقات لیگ نخبگان آسیا است.

به گزارش جهان مانا، بحث برگزاری بازی‌های آسیایی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس به یکی از مسائل مهم روزهای اخیر تبدیل شده بود. استادیومی که در هفته‌های گذشته نواقص زیادی داشت و مشخص نبود که این ورزشگاه قادر به میزبانی از سرخابی‌ها خواهد بود یا خیر.

اما اکنون مدیر کل امنیتی استانداری تهران اعلام کرده این استادیوم مشکلی برای میزبانی از سرخابی‌ها ندارد. سیدکمال سادات امروز در جلسه کمیسیون ورزشی استان تهران که به منظور بررسی وضعیت ورزشگاه شهدای شهر قدس جهت میزبانی لیگ نخبگان آسیا برگزار شد، از تلاش مسئولان برای تجهیز استادیوم تشکر کرد.

بهسازی ورودی تونل بازیکنان به زمین، نصب گیت‌های ورودی تماشاگران، بازسازی پیست و کف‌پوش، بهینه‌سازی چمن ورزشگاه، «میکسدزون» (راهروهایی که در حد فاصل رختکن به زمین ورزشگاه‌های فوتبال قرار دارد که علاوه‌بر این، محل مصاحبه خبرنگاران با بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها است) و نوسازی رختکن و سرویس‌های بهداشتی از اقدامات دیگر مسئولان شهر قدس در ارتقا سطح کیفی ورزشگاه شهدای قدس بود که انجام شده است.

با تجهیز اتاق کمک داور ویدئویی و دیگر قسمت‌های این ورزشگاه تائیدیه‌های لازم از ناظران AFC اخذ و این ورزشگاه آماده میزبانی از مسابقات لیگ نخبگان آسیا است.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه