خاطره بازی جواد خیابانی در شبکه ورزش

برادران عالمی تهیه کنندگان دوقلوی شبکه ورزش سیما که سال گذشته برنامه جایگاه ویژه را روی آنتن بردند امسال هم برنامه ای با نام خاطره بازی با جواد خیابانی را تولید و تهیه کرده اند که مراحل پایانی تدوین آن در حال انجام است و از شنبه ۲۴ تیرماه اولین قسمت آن ساعت ۲۰ از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

این برنامه در ۶۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای هر شب روی آنتن خواهد رفت تا در شب هایی که مسابقات فوتبال در دنیا تعطیل است فرصتی برای مرور تاریخ را برای اهالی ورزش مهیا کند.

 

از نام این برنامه پیداست که اجرای آن با جواد خیابانی است، ضمن این که تدوین برنامه را حسن جمالی به عهده دارد. این برنامه حاوی ۶۰ سوژه ناب از ورزش ایران در طی شصت سال گذشته است.

 مسابقه دربی تهران در بهمن ۱۳۵۰، مسابقه پرسپولیس با پاس در جام پنجم تخت جمشید، مسابقات تاج با عقاب و شاهین در دهه ۴۰ و تصاویری دیده نشده از جهان پهلوان تختی، عبدالله موحد، ابراهیم جوادی و محمد نصیری و نیز چهره ها و مسابقات خاطره انگیز بعد از انقلاب در فهرست این برنامه هستند که باید منتظر نمایش آن از قاب شبکه ورزش بوده و با مهم ترین رویدادهای ورزشی ایران در ۶ دهه گذشته تجدید خاطره کنیم. خاطره بازی با جواد خیابانی برنامه ای است که با کیفیت 4k ضبط شده و می تواند منبعی کامل با کیفیتی عالی برای افرادی باشد که به  آرشیو کردن مسابقات دیده نشده و یا کمتر دیده شده علاقه مند هستند.

 

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار